Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Upacara sebelum perkahwinan

by Jii_bear


Nama saya Lian dan saya akan berkahwin dengan seorang puteri dari sarawak. Dia memang cantik dan pertemuan pertama kami adalah ketika dia terlanggar kereta saya. Selepas setahun berkenalan, maka keluarga saya melamar dia dan kami akan berkahwin 2 hari sebelum perayaan rasmi dia, iaitu gawai. Seminggu sebelum kahwin, dia ada meminta saya mengikuti dia balik ke rumah panjai (panjang). Katanya ada sesuatu yang perlu saya lakukan sebelum kahwin.

Setibanya dia rumah panjai, dia menyuruh saya berjumpa dengan ayah dia, Bob. Bob berkas askar dan mempunyai badan yang mantap walaupun dah masuk 55 tahun umurnya. Bob membawa saya keluar kejap dan memberitahu yang saya perlu mengikut salah satu upacara menyambut menantu lelaki sebelum kahwin. Saya blur kejap. Bagi senang nak faham, upacara itu lebih kurang macam bachelor party. Hahaha... Dah tua pun tau juga term-term moden. Bob meminta saya hanya membawa sehelai baju dan seluar extra, dan esok akan bertolak ke satu tempat untuk upacara tersebut.

Keesokan harinya, Bob dah menunggu di kereta hiluxnya dan sepupu Bob, Mike turut ikut sekali. Dalam perjalanan, baru Bob menerangkan yang upcara ini hanya lelaki saja yang hadir, dan cuma ada 5 orang yang datang termasuk kami. Kami sampai di ladang sawit Bob dan situ ada sebuah rumah kecil. Sebelum kami sampai, ada lagi dua orang lelaki dah tiba lebih awal dan sedang menyediakan bbq. Kedua- dua lelaki tu juga merupakan saudara Bob, Francis dan Peter. Mereka berdua adalah adik beradik dan juga sepupu kepada bakal isteri saya.

Setelah makan, Bob meminta kami semua masuk ke rumah kecil Bob dan Bob terus menghidupkan genset. Hari turut tak berapa baik dan hujan lebat sebaik saja kami masuk ke rumah. Walau macam mana pun, upacara tetap diteruskan. Sebelum mula, Bob dan yang lain tiba-tiba menanggalkan semua pakaian yang dipakai. Saya pun agak pelik dan saya diperintah untuk menanggalkan pakaian sekali. Ketika itu, saya sempat melihat susuk badan mereka berempat, semuanya tegap dan Bob mempunyai pakej yang paling besar.

Bob menerangkan apa yang perlu dilakukan ketika upacara ini. Mula-mula, kami berlima perlu mandi bersama membersihkan badan. Ketika tu tanpa disedari, Francis dan Peter menahan dan memegang kedua belah tangan saya. Mike menyuruh saya bongkokkan badan dan tiba-tiba saya terasa Bob menggunakan hos air dan memasukkan air ke dalam jubur saya. Katanya, ini proses mencuci bahagian penting. Bob mengulang beberapa kali sehingga air yang keluar dari jubur dah bersih. Selepas itu, saya dibawa masuk ke bilik dan di situ terdapat tilam saiz king.

Kali ini barulah Bob memberitahu lebih lanjut pasal upacara itu. Katanya, sebelum dia kahwin dengan mana-mana perempuan keturunan keluarga dia, setiap pengantin lelaki perlu menjalankan upacara lelaki sejati di mana bakal pengantin akan diuji beberapa ujian dengan ayah dan ahli keluarga lelaki dahulu. Upacara ini hanya kaum lelaki saja yang tau.

Ujian pertama, saya diminta untuk menghisap konek Bob dahulu. Saya perlu hisap dan telan air mani Bob dan juga 3 orang yang lain bergilir-gilir. Konek Bob besar, kepala cendawannya besar dan batangnya tebal. Bob tak kejam, dia menunjuk cara- cara menghisap yang betul. Anggap saja macam hisap batang ais krim dan pastikan jangan terkena gigi. Mula-mula agak susah nak hisap tapi lama kelamaan, saya dapat menerima dan hisap mengikut rentak Bob. Tak sampai lima minit, Bob memancut berdas air mani dan saya perlu menelan setiap pancutan tersebut. Inilah kali pertama saya melihat, meghisap dan menelan air mani dari lelaki lain. Kemudian Mike bertukar posisi dan saya seperti kanak-kanak keseronokan bila menghisap konek Mike. konek Mike pendek sikit dari Bob tapi tebal dan tak sunat. Tak tau kenapa, saya mula suka bermain dengan foreskin Mike yang tebal dan tak lama kemudian, dia pun pancut. Untuk Francis dan Peter, mereka berdua tak tahan lalu mereka dua menyuruh saya menghisap kedua-dua konek mereka. Konek mereka sama besar dan telurnya agak besar dan lanjut sedikit. Argh.... Kedua-dua serentak pancut ke dalam mulut. Bila dah selesai, saya disuruh baring dan Bob sendiri datang menghisap konek saya tebal sedikit. Bob memuji saiz konek saya yang sesuai dan senang dihisap. Bob pandai hisap dan disebabkan terlalu ghairah, sekejap saja saya dan cum.

Ingat dah habis, rupanya itu baru pengenalan. Selepas pancut, kaki saya angkat dan ditolak ke depan dan Bob terus membernam mukanya di jubur saya. Dia melakukan rimming dan ianya sangat nikmat. Lubang jubur dah basah dengan air liur Bob dan tiba-tiba Bob menujah masuk koneknya ke jubur saya. Ahh... Sakit pada mulanya. Selepas masuk, Bob membiarkan koneknya di jubur seketika. Bila sakit hilang sedikit, Bob mula mengoyang keluar masuk koneknya. Arghhh.... Nikmat sungguh, lagi sedap dari melakukan sex dengan perempuan. Setelah seketika, Bob menarik keluar koneknya yang masih tegang dan dia menyuruh Mike sambung. Argh... Sedapnya bila kena fuck, patut la perempuan suka. Mike ni jenis tak tahan lama lalu terus pancut dalam jubur. Saya dapat rasa pancutan air mani Mike dalam jubur. Peter pula mengambil alih dan dia mula menujah juburku. Tiba-tiba Peter memasukkan koneknya sedalam yang boleh lalu baring rapat di atas badan saya. Tanpa disedari, saya mula mencium Peter dan Peter membalas ciuman. Francis datang dari belakang Peter dan dia memasukkan koneknya ke dalam Peter. Peter seperti sangat teruja lalu kami bertiga meneruskan aksi lasak kami. Mungkin terlalu ghairah, Peter pancut begitu banyak air mani dalam jubur sampai ada terkeluar dari jubur. Francis belum pancut lagi, lalu dia menyuruh saya berdiri dan tongeng depan dia. Selepas dia masukkan balik konek dia, tangan dia meramas konek saya agar ianya makin keras. Lepas tu, dia tegakkan badanku sedikit dan Bob tongeng depan saya. Bob nak tau keupayaan saya dan dia meminta saya fuck lubang jubur dia.

Perlahan-lahan konek saya masuk ke dalam lubang Bob dan plop... Konek saya masuk sepenuhnya. Saya mula mengoyang badan dan rasanya amat berlainan bila kita fuck dan di-fuck pada masa yang sama. Bob merayu-rayu meminta laju rentak dan argh.... Kami bertiga pancut serentak. Francis sempat menarik keluar konek sebelum saya rebah ke tilam bersama Bob. Konek saya masih keras dan melekat di dalam jubur Bob. Saya turut dapat rasakan yang Bob kemut tak nak bagi konek saya keluar. Peter dan Mike pula dah mula bercium dan meneruskan aksi mereka. Francis pun turut serta dengan mereka berdua.

Bob pusingkan badannya dan dia memberitahu yang saya lulus ujian dan upacara lelaki sejati dah selesai. Sekarang saya layak bergelar menantu Bob dan tangungjawab saya yg paling utama sebenar adalah saya perlu memberi dan menerima air mani dengan Bob sepanjang perkahwinan saya dengan anaknya. Saya terus setuju dan Bob meminta saya perlu fuck Bon dulj sebelum malam pertama saya dengan isteri saya nanti. Itu sudah pasti saya lakukan dan kalau boleh, hari-hari pun takpe. Bob gelak bila mendengar penjelasan saya dan dia terus meminta saya fuck dia lagi. Bob menarik kepala saya lalu memberi satu ciuman sampai saya menujah juburnya buat kali kedua....

###

10 Gay Erotic Stories from Jii_bear

Aku - Tak sedar

Arghhh..... Sakitnya kepala. Perlahan-lahan aku buka mata, terasa berat sangat nak buka. Bila deria pulih sikit, baru aku sedar yang aku kat bilik hotel, bogel. Bila aku paling ke sebelah kanan, ada seorang laki, bermisai berjambang nipis, chub muscular, kulit gelap-gelap sikit, sedang nyenyak tido. Terasa konek sangat tegang (biasa la, morning wood), dan menjadi kebiasaan aku akan

Aku - Tak sedar.

Arghhh..... Sakitnya kepala. Perlahan-lahan aku buka mata, terasa berat sangat nak buka. Bila deria pulih sikit, baru aku sedar yang aku kat bilik hotel, bogel. Bila aku paling ke sebelah kanan, ada seorang laki, bermisai berjambang nipis, chub muscular, kulit gelap-gelap sikit, sedang nyenyak tido. Terasa konek sangat tegang (biasa la, morning wood), dan menjadi kebiasaan aku akan

birthday present 1

hari ni saya sedang menuju ke airport untuk menjemput ayah dan pakcik yang datang ke KL. mak tak ikut sebab ada seminar dan kursus menjahit di kampung. saya pun tak pasti kenapa ayah dan pakcik beriya-iya nak datang.

Kawan dan kekasih

Ini kisah permulaan hidup saya dengan kekasihku. Sejak ayah pindah kerja ke kota, maka saya pun terpaksa mengikut ayah dan bersekolah di kota. Ayah selalu menyuruh saya bersosial dengan kawan-kawan sekolah dan juga di taman perumahan. Suatu hari, saya kenal budak nakal seorang ini. Dia suka mengusik semua budak-budak yang bermain di padang. Nama dia Alex. Dipendekkan cerita, suatu

Security Check

Setelah selesai tugas di luar negara, joe pun menuju ke airport untuk balik ke malaysia. Flight petang dan dijangka akan sampai di KLIA dalam jam 10pm. Setelah sampai di KLIA, joe terus menuju ke pintu ketibaan. Tiba-tiba, joe dihalang oleh seorang polis bantuan yang bertugas, dia kata dia menjalankan pemeriksaan secara rawak dan joe diminta mengikut dia ke bilik pemeriksaan. Joe

Skodeng: balik kampung

Hari ini saya terpaksa balik kampung untuk seminggu sebab mak dan ayah pergi ke luar negara untuk urusan kerja. Di kampung, hanya tinggal datuk dan pakcik (sepupu ayah). Pak cik memang tak suka kerja bandar dan dia lebih suka berkebun. Katanya, tiada orang boleh arah dia bekerja. Malam pertama, semuanya berjalan dengan baik. Malam tu, tiba-tiba sakit perut dan memang tak boleh tahan

Skodeng: Boss dan Pak Guard

Sejak dua orang berhnti kerja kerana mendapat tawaran kerja lain yang lebih baik, kerja saya makin bertimbun. Mana tak, kerja 3 orang tp saya seorang saja yang membuatnya. Hari ingat nak stay back sebab esok Sabtu, takpe la sebab takde date pun. Kawan-kawan lain pun ada hal masing-masing. Bila jam menunjuk pukul 8pm, baik saya pergi makan dulu, nanti balik office sambung kerja.

Skodeng: Pekerja Asing

Saya, John, bekerja sebagai jurutera untuk pembinaan satu kawasan komersial baru. Disebabkan dah seminggu lebih hujan turun, projek pembangunan kami tergendala dan saya terpaksa bermalam di tapak projek. Di sini, saya terpaksa tinggal di kawasan rumah sementara untuk pekerja asing dan kebetulan ada satu bilik kosong paling hujung sekali. Malam tu dalam jam 9pm baru kerja simen selesai

Tak puas

Ini kisah sex buddy ku dan dia merupakan seorang yang matang dan berkeluarga 4 anak. Satu office panggil dia Din pendek. Kenapa pendek? Sebab dia tak tinggi, tinggi dalam 162cm tapi badan berisi padat macam ala-ala pergi gym. Saya terus dapat kerja dengan event planner company dan bekejra dengan event crew. Jadi, kerja event crew kebanyakkannya adalah menolong set up barang-barang dan

Upacara sebelum perkahwinan

Nama saya Lian dan saya akan berkahwin dengan seorang puteri dari sarawak. Dia memang cantik dan pertemuan pertama kami adalah ketika dia terlanggar kereta saya. Selepas setahun berkenalan, maka keluarga saya melamar dia dan kami akan berkahwin 2 hari sebelum perayaan rasmi dia, iaitu gawai. Seminggu sebelum kahwin, dia ada meminta saya mengikuti dia balik ke rumah panjai (panjang).

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story