Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Pak Wan Tukang Urut Batin

by Pishangbro


WhatsApp DM : +601154194546 Telegram DM : http://t.me/hanglekor

Seni Urutan badan dan batin lelaki memang menarik perhatian Kamal untuk mendalami dengan lebih terperinci lagi. Lebih-lebih lagi Kamal yang dah berkahwin, berumur 35 tahun dan dikurniakan 2 orang anak. Disebalik zahir luaran Kamal yang nampak gah sebagai lelaki, suami dan bapa, namun disebaliknya tersimpan masalah batin yang dihadapinya. Kamal mengalami masalah kurang mengalami 'morning wood', sukar keras ketika 'bersama' isteri, air mani yang terlalu cair atau sedikit dan berketul. Memang lain dari kebiasaan cerita rakan-rakannya yang telah berkahwin seronok bercerita bagaimana mereka 'bersama' pasangan mereka hampir setiap malam. Bangun pagi, batang zakar keras bagai batang balak mencanak padu. Kamal hanya seronok mendengar dan turut serta bercerita rancak hal dalam ranjang walaupun ianya hanya rekaan dan fantasinya semata bagi menambah perisa dalam borak kosong geng para suami.

Kamal berkongsi masalah batinnya dengan seorang rakan sosial media yang dikenali beberapa tahun lepas. Zain namanya. Berusia 37 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Banyak cerita hal-hal batin Kamal belajar daripada Zain dan dia anggap semua maklumat daripada Zain adalah tunjuk ajar untuk menjadi seorang suami yang lebih hebat di ranjang. Lebih-lebih lagi berkaitan dengan Aksi Seks dan cara memantapkan lagi batang zakar seorang lelaki. Mereka juga telah melihat zakar masing-masing sambil membandingkan. Kamal akui zakar  Zain jauh lagi besar, panjang dan berurat berbandingnya.

Zain mencadangkan Kamal untuk pergi berurut badan penuh, batin dan prostat untuk melancarkan pengaliran darah,  membuang angin dalam badan, memantapkan batang zakar lelaki, melambatkan pancut ketika bersama. Urut prostat adalah kali pertama Kamal dengar dan tidak tahu bagaimana cara urutannya. Zain menerangkan urutan prostat untuk meransang pundi prostat untuk lancar darah dan pancutan air mani di bahagian zakar. Zain mencadangkan tukang urut kampung, seorang duda juga berusia sekitar 47 tahun bernama IsWan atau dikenali sebagai Pak Wan kerana teknik urutannya yang mantap dan berkesan. Zain sendiri telah mencuba perkhidmatan Pak Wan dan sebab itulah dia berani untuk mencadangkannya.

Kamal meminta tolong Zain untuk set kan appointment urut dengan Pak Wan dan kebiasaannya Pak Wan akan adakan pada hari khamis, malam jumaat, sekitar jam 10malam. Menurut Pak Wan pada malam jumaat, tenaga batin lelaki berada puncaknya. Kamal pun bersetuju dengar hari dan masa berkenaan dan meminta Zain untuk menemannya pada hari kejadian. Pak Wan mensyaratkan untuk tidak keluarkan mani selama 3 hari sebelum urut supaya ia dapat mengesan punca masalah batin seseorang suami yang lemah batin.

Pada hari khamis malam jumaat, Kamal tiba bersama Zain dengan sebuah kereta Alza milik Zain sekitar jam 9.30 malam.

"Assalamualaikum Pak Wan", Zain memberi salam apabila mereka berada di depan pintu rumah Pak Wan. Rumahnya kecil dengan 2 bilik 1 bilik air tapi mempunyai halaman rumah yang agak luas.

"Waalaikumussalam.. Ehh..awal sampai kau ni Wan..haa..masuk..masuk.", Pak Wan menyambut Kamal & Zain dengan senyum di pintu masuk dengan cahaya samar-samar. Pak Wan cuma berkain pelikat dan bersinglet. Susuk tubuhnya sederhana tapi agak nampak berotot dan berisi pejal. Bermisai dan berjanggut nampak matang dan kelihatan seperti kebanyakan Pakcik² di kampung-kampung.

Kamal dan Zain membalas senyuman silaturrahim sambil berjalan ke arah pintu rumah Pak Wan.

"Pak Wan, ni kawan saya Kamal yang saya ceritakan tu..", Zain memperkenalkan diri Kamal.

"Ohh.. Kamal.. masuk². Jangan malu² dengan Pak Wan ni..kita semua jantan kat sini..", Pak Wan menghulurkan salam sambil menepuk belakang bahu Kamal. Tangan Pak Wan agak, besar dan kasar, tanda kerja kuat di kampung.

Kamal dan Zain masuk dan duduk di kerusi di kerusi di ruang tamu. Pak Wan bergerak ke dapur dan membawa dulang minuman kopi dan air kosong.

"Okay. Jadi kita terus terang je la ya... Kamal, kau ikut tak syarat yang Pak Wan pesan tu?",Pak Wan mulakan bicara.

"Air kopi ni Pak Wan buat khas untuk sesi urut ni.. Kopi herba untuk lancarkan aliran darah masa urut nanti. Tapi kopi ni perlu amal sentiasa juga.. air kosong ni Pak Wan ada baca² sikit untuk tenangkan jiwa batin.. biasa masalah batin ni berkaitan aliran darah dan jiwa seseorang tu.", Terang Pak Wan kepada Kamal dan Zain.

"Sambil² tu minum la.. yang air kosong ni untuk kau Kamal.. biar senang darah lancar masa urut nanti", kata Pak Wan.

"Jadi Kamal,  cuba cerita sikit apa masalah kau ni..Jangan malu-malu ngan Pak Wan, terus terang je.. Zain ni pun Pak dah urut juga..bukan main perform ngan bini katanya.."  Pak Wan sempat menjeling kepada Zain yang tersengih².

"Saya sebenarnya ada masalah batin.. batang saya selalu kurang keras bila nak bersama bini.. pagi² pun saya perasan takde 'morning wood' sangat..kalau keras pun tak lama... Dayung ngan bini pun cepat pancut..", Kamal mula bercerita sambil menunduk segan dengan Pak Wan dan Zain sambil minum kopi herba tersebut.

"Okay..Pak selalu jugak dapat customer camni.. Alhamdulillah, positif juga hasil mereka.. tapi kau kena faham yang urut sekali tak setel terus masalah ni.", Kamal mengangguk Faham.

"Sekarang habiskan dulu kopi dan air kosong ni.. kau pergi bersihkan diri dulu, kencing berak apa yang patut biar segar dulu lepas tu tukar kain tuala masuk bilik depan tu ya.. Wan, kau layan diri je la sementara pak urut dia ni..", kata Pak Wan.

Kamal dan Zain minum habis kopi herba tok janggut dan Kamal minum habis air kosong jampi yang disediakan Pak Wan. Kamal minta izin untuk beredar ke bilik air dan Pak Wan pergi menyediakan tempat urut khas. Kamal tidak tahu bahawa kopi diminumkan dicampur dengan serbuk viagra dan air kosong dicampur dengan cecair perangsang nafsu.

Kamal keluar dari bilik air dengan segar dan bertuala sahaja. Zain merenung seketika melihat badan Kamal yang sedikit berisi seorang bapa dan berkulit cerah. Kamal berjalan masuk ke bilik tempat urut Pak Wan. Biliknya bercahaya suram² macam cahaya bulan, ada bau aromaterapi rose vanilla dan beberapa peralatan di sebelah tilam bercadarkan warna hitam. Kamal perasan peralatan cecair pelincir putih, cecair dalam picagari, minyak urut sunflower dan 2 biji Cincin zakar yang ada bateri.

"Alat² ni yang pak akan guna masa urut nanti.. ada juga jual² sambil²... Suasana urut kena relax² biar badan jadi tenang, jangan serabut² kepala.. relaks je.. bila kita serabut tu yang buat batin kita lemah..", terang pak Wan yang hanya bertuala dia pinggangnya apabila nampak Kamal mula masuk dengan keadaan agak kekok.

"Jadi.. kamu boleh baring sini, tuala tu letak tepi la.. jangan malu² ngan Pak Wan.. nak urut batin ni memang kena buka semua.. pak pun buka semua juga.. takyah malu²..sama² jantan sini.. bila kita bogel, maksudnya kita relakskan badan,  relakskan minda." Terang pak Wan apabila Kamal meniarap di tilam dan tualanya letak di sisi bantal. Kamal nampak pak Wan mencampakkan tualanya ke tepi bantal juga tapi tak berpaling melihat kelibat badan pak Wan.

MULA SESI URUTAN

Pak Wan membasahkan tangannya dengan minyak urut sunflower dan mula menyapukan seluruh badan Kamal yang tanpa seurat benang dengan minyak urut herba. Katanya biarkan herba² meresap pada kulit terlebih dahulu sementara sesi urutan sebenar bermula. Semasa Pak Wan menyapu minyak herba, terasa sesuatu berjuntai bergesel dengan kulit Kamal. Pak Wan berpesan supaya apa berlaku dalam bilik ini hanya antara mereka berdua sahaja dan semua urutan, gerakan Pak Wan termasuk dalam sesi urutan batin.

Pak Wan bersila pada hujung kaki Kamal untuk mulakan urutan dan meletak kaki Kamal di atas pehanya. Jari² kaki Kamal sesekali tergerak apabila Pak Wan mengurut dan sesekali terkena pada zakar Pak Wan. Pak Wan hanya membiarkannya. Satu persatu kaki Pak Wan urut..dari tapak kaki, ke betis, seterusnya ke peha.

"Kat Bahagian sini mula urut batin.. kat bahagian paras pusat sehingga ke paha.. semua bahagian batin..", Terang Pak Wan

Pak Wan mengurut, menekan pada bontot Kamal yang agak berisi dan menyelunsur ke bahagian belakang Kamal. Pak Wan meletakkan kakinya bawah kaki Kamal agar bontot Kamal agak terangkat. Apabila tangan Pak Wan secara meramas tiba² pada zakar Kamal, dia agak terkesima. Memang sudah lama zakarnya tidak dipegang oleh lelaki lain. Secara tak sengaja Kamal terkeluar "Ahh.." sampai didengari oleh Pak Wan. Pak Wan terus mengurut zakar Kamal dari belakang.. kemudian beralih mengurut bontot Kamal. Sesekali jari Pak Wan lalu pada alur bontot Kamal.

"Kau pernah cuba ambil ubat kuat tak Mal?", Tanya Pak Wan sambil mengurut Zakar Kamal dari belakang. Kamal berada dalam posisi sedikit menonggeng, menayangkan bontotnya ke arah Pak Wan yang kemudian membuat pusingan tekanan pada kedua belah bontot dan pusingan jari pada kawasan belakang paras pusat Kamal. Jari jemari Pak Wan licin meluncur pada badan Kamal, memang terasa tekanan jari² nya pada otot dan urat badannya.

"Pernah try minum kopi jantan jugak Pak.. tapi batang memang keras, tapi susah turun bila dah pancut 2, 3 kali pun.. pusing² juga lah kepala saya ni.. bila dah lama keras jadi sakit batang plak.. bini memang puas la masa tu.. 2,3 round dayung", terang Kamal sambil Pak Wan urut zakarnya. Terasa zakar Kamal semakin keras, terangsang dengan fantasinya sendiri apabila bercerita. Pak Wan menarik, menekan urat² zakar Kamal. Kemudian mengepak kedua² bontot Kamal sehingga menampakkan lubang juburnya. Pak Wan menekan sekitar lubang jubur Kamal, sesekali jarinya menekan pada lubang juburnya.

"Ok tak Pak urut ni?", Tanya Pak Wan.

"Ok Pak..sedap jugak Pak urut lagi².kat bahagian bontot tu..", Kamal membalas.

"Memang customer pak urut suka urut lama bahagian ni... ", Balas Pak Wan lagi.

Pak Wan meneruskan urut ke belakang, bahu dan kepala Kamal. Sesekali Pak Wan menggeluncur badannya pada badan Kamal. Terasa agak nikmat bila Kamal dapat rasa badan pak Wan yang licin dan batang pak Wan yang separa keras bergesel dengan tubuhnya. Kamal pernah lihat video urut B2B tapi tak pernah secara betul. Sesekali Zakar pak Wan bergesel pada lurah jubur Kamal dan celah pehanya, tangan Pak Wan menggenggam tangan Kamal sambil mengurut B2B, terasa batang zakar pak Wan seolah menujah pada permukaan bontotnya, kemudian tergelincir ke celah peha. Pak Wan secara professional meneruskan sesi urutannya. Nafas Kamal semakin berat, dan badannya rasa panas. Rasa nafsunya makin bergelora tapi cuba menahan. Batang zakar Kamal mengeras sepenuhnya di bawah tilam dengan posisi meniarap.

"Okay sudah bahagian belakang, sekarang bahagian depan pula.. kau boleh pusing", bagitau Pak Wan. Kamal perlahan-lahan memusingkan badannya ke depan. Zakar Kamal keras mencanak sepenuhnya. Posisi Kamal dalam.keadaan baring sambil kaki terkangkang dan tangan terbuk sedikit. Seolah menyerah diri sepenuhnya kepada Pak Wan untuk ikhtiar agar tenaga Batinnya kembali seperti biasa.

Pak Wan duduk bersila di hujung kaki Kamal. Batang pak Wan kelihatan turut mencanak keras seperti pisang tanduk. Besar! Tebal! Memang bentuk dan saiz zakar mengkagumkan bagi seorang tukang urut. Berbanding dengan bentuk dan saiz zakar Kamal lebih kurang 2 kali ganda besar.

"Ni keras mencanak batang kau.. tebal ni, kepala pun kembang..telur pun besar elok je..kau kena kurangkan sikit lemak perut ni..boleh panjang setengah inci lagi ni.", Pak Wan memberi tips sambil sambil membelek² zakar Kamal yang sedang mencanak. Sesekali menekan di pangkal batang menampakkan saiz zakarnya semakin memanjang.

"Biasa je Pak.. yang Pak punya lagi besar, panjang tu.. boleh la ajar urut bagi besar, panjang macam Pak.". Kamal menjeling ke zakar Pak Wan yang keras mencanak jugak samar² dalam cahaya. Kamal menahan keinginan untuk bertanya pada untuk memegang zakar Pak Wan tapi keinginan dia tertunda apabila pak Wan mula urutan si kakinya. Tapak kaki Kamal ditekan², setiap jari kaki ditarik² sehingga bunyi "pop'. Tangan pak Wan terus meluncur di badan Kamal dengan minyak herba dan sunflower.

Pak Wan kemudian meluncur tangannya ke perut Kamal. Membuat pusingan urutan lembut. Kemudian mengurut lembut di dada Kamal. Sesekali jari Pak Kamal menekan, dan membuat pusingan di kawasan puting tetek. Saja mengusik melihat reaksi Kamal. Kamal hanya pejam mata, sama ada menikmati atau segan bersemuka dengan pak Wan. Tetiba Kamal merasa badannya berat, pak Wan telah menindih badannya, bergerak² seperti ular di atas Badan Kamal untuk urutan B2B. Kamal hanya mendepakan tangannya membiarkan aksi Pak Wan. Dia berasa agak nikmat merasakan zakarnya bergesel pada perut pak main dan zakar pak main bergesel di celah kelangkang.

Apabila selesai, Pak Wan meluaskan kangkang Kamal, badan pak Wan semakin rapat ke tengah kelangkang Kamal. Kaki pak Wan berada bersilang bawah dengan kaki Kamal pada paras peha.

"Ehh batang kau ni keras je dari tadi, tahan lama ni..", tegur pak main sambil memegang kuat batang zakar Kamal. Sesekali menekan pangkal dan titik di bawah antara telur dan lubang jubur, makin mencanak zakarnya.

"Kau selalu lancap tak?", Pak Wan bertanyakan Kamal dengan nada bersahaja sambil melurut batang zakar Kamal seolah aksi melancap. Pak Wan melihat Kamal pejam kenikmatan apabila dia melurut batang Kamal.

"Tak selalu pun Pak..kadang² je teringin..hehe",Pak Wan perlahan-lahan belai zakar Kamal.

"Tak apa.. Lelaki sebenarnya elok 2-3 hari sekali buang air..nanti air terkumpul dalam prostat tak elok..Laki risiko kena kanser prostat kalau jarang pancut ni..", Pak main menerangkan kepada Kamal yang mengiyakannya.

"Pak nak mula urut prostat kamu ni.. kamu relaks je.. jangan kemut².. jap lagi Pak masukkan ubat untuk lubang..",pak Wan memberitahu awal supaya Kamal bersedia mental dan relaks badannya. Lubang jubur memang susah untuk masuk dan boleh jadi sakit jika dia tegangkan badan. Pak Wan mengambil cecair pelincir bewarna putih dengan label 'Japanese Lube'. Warnanya putih seolah air mani lelaki tetapi extra licin dan tidak mudah kering. Pak Wan menyapu pada lubang jubur Kamal, cuba menusuk jari keluar masuk lubang itu supaya gel itu masuk ke dalam. Kemudian pak Wan mengambil cecair dalam picagari bewarna teh dan mula memasukkan picagari ke dalam lubang Kamal, dengan sekali tekan picagari, gel itu masuk habis ke dalam lubang jubur Kamal. Kamal tidak tahu gel itu adalah gel perangsang lubang jubur, Kamal merasa hangat² pada lubangnya. Kemudian pak Wan pakaikan cockring bergetar pada pangkal batang Kamal.

"Cockring ni pak bagi kamu cuba sebab nak tengok batang kamu keras macam mana... Kamu boleh pakai cockring ni masa bersama bini kamu..boleh tahan lama ni..", Pak Wan menerangkan fungsinya. Apabila pak Wan memasang cockring pada pangkal zakar Kamal, dia merasakan zakar dia makin kembang dan berurat. Teruja dengan saiz zakarnya. Pak Wan turun memakai cockring vibrate, dia melutuh berdiri sebelah Kamal menunjukkan Batang zakarnya yang dipakaikan cockring.

"Nahh.. cuba kamu pegang batang pak ni.. rasa padat tak?",Pak Wan menarik tangan Kamal memegang batang zakarnya yang betul kembang padat dipakaikan cockring. Memang saiz idaman para suami batang zakar Pak Wan Duda ni. Kamal menggengam penuh batang Pak Wan dan membelai sesekali..Pak Wan bangga menunjukkan 'senjatanya' kepada para suami lain. Seolah Pak Wan adalah juara berbanding suami tersebut untuk saiz zakar.

Pak Wan kembali duduk di celah kelangkang Kamal, jarinya menggosok² di alur jubur Kamal. Sesekali jarinya termasuk ke dalam lubang Kamal yang agak ketat. Terkemut² lubang Kamal menyukarkan jari Pak Wan untuk tusuk ke dalam untuk mengurut biji prostat jantannya.

"Jangan kemut lubang tu.. relaks je", pak Wan menegur dengan suara agak tinggi.

"O..okay pak", Kamal fokus untuk relaks tapi lubang juburnya automatik terkemut bila jari kasar pak Wan menyentuh bibir lubangnya.

MULA SESI URUTAN PROSTAT

Apabila pak Wan cuba memasukkan 1/3 dari jarinya, Kamal tak sengaja mengemut jari pak Wan pada lubangnya. Kamal terasa kekok bila ada sesuatu menjolok lubang juburnya.

"Susah pak nak masuk urut prostat ni kalau kamu asyik kemut² je.", Pak Wan bersuara. Kamal tersengih² sahaja.

"Kalau camtu pak cuba cara lain tapi kamu jangan fikir bukan² pulak.. biasalah customer kemut kalau tak biasa urut prostat ni," pak Wan cuba menenangkan  Kamal yang tengah nervous. Pak Wan menyapu kembali Japanese lube, kali ini agak banyak, dan masukkan lube menggunakan picagari. Pak Wan mengurut² alur jubur Kamal seperti seorang suami bermain dengan pepet isteri. Sesekali 1 jari tertusuk dalam. Kemudian pak Wan menunduk kepalanya ke arah zakar Kamal. Terkesima Kamal melihat mulut,  bibir pak Wan sehingga ke pangkal batangnya. Pak Wan hanya duduk statik, kemudian mula mengulum² dan menyedut batang Kamal dari pangkal hingga ke kepala kemudian turun ke batang lagi dengan perlahan² sambil jarinya meraba alur lubang Kamal.

Kamal terkejut tetapi tidak kata apa². Cuma menikmati kuluman Pak Wan tukang urut ini. Isterinya sendiri tidak menghisap zakarnya dengan sedutan sebegitu. Kamal terasa seperti berada di awangan dengan zakarnya berada dalam mulut pak Wan. Terasa suam² hangat dan geselan misai pak Wan mengenai pangkal batangnya yang dicukur licin. Jari hantu Pak Wan perlahan² masuk ke dalam lubang jubur Kamal sehingga ke pangkal jari Pak Wan, dia berhentikan kuluman zakar Kamal.

"Biasa kena sedut² batang tu sikit bagi relaks badan, senang pak nak masuk jari ni",Pak Wan menggerak²kan jarinya seperti cangkuk, menguis² si dalam lubang jubur Kamal ke arah telur tetapi dari dalam. Pak Wan mengetuk, menekan lembut dari dalam lubang.

"Macam penuh pundi prostat kamu ni.. pak tekan² sikit nak keluarkan air.. kalau kamu nak pancut,  pancutlah.. memang kena pancut air prostat ni.. baru kosong pundi dalam ni", Pak Wan menerangkan kepada Kamal. Tetapi Kamal terasa sensasi yang berbeza bila jari pak Wan berada di dalam. Mungkin kesan gel perangsang bontot yang dimasukkan oleh Pak Wan.  Kamal terasa nikmat yang sukar digambarkan apabila 1 jari pak Wan berada di lubang juburnya.

Pak Wan tersenyum melihat zakar Kamal yang bergerak, keras mencanak apabila jarinya mengetuk biji prostat. Sengaja sesekali Pak Wan mengerakkan jarinya keluar masuk lubang jubur Kamal. Kelihatan Kamal menahan nikmat tapi sengaja di kawal.

"Pak urut prostat ni sampai kamu pancut sendiri..  pak nak test tahap power batin kamu.. Prostat ni G-Spot special kita laki². Kalau tak terangsang ngan prostat, tu tanda ada masalah batin..kalau kamu boleh pancut sendiri, tu tanda batin kamu takde masalah," Pak Wan meneruskan sorongan jarinya. Kamal rasa agak tidak menentu, rasa sensasi nafsu menggelora. Kesan cecair perangsang dan gel perangsang bontot Pak Wan telah bagi kesan. Kali ini Pak Wan masukkan 2 jari telunjuk dan jari hantu, Kamal menggeliat seketika, dia cuba mengawal nafsunya yang membuak. Bontotnya sesekali bergerak mengikut tusukan jari Pak Wan. Pak Wan menggerudi lubang Kamal meluaskan lubang Kamal yang pada awalnya ketat.

"Step urut prostat ni ada 3, mula² 1 jari, kemudian 2 jari.. step last, dengan lebih besar sikit la.. kamu boleh terima ke? Tapi atas kamu la.. pak tak paksa pun..", Pak Wan menerangkan teknik urutannya. Kamal yang sedang mabuk nafsunya hanya mengangguk. Menyerahkan urutan batin dia kepada pakar urut Pak Wan.

Pak Wan meluaskan kangkang Kamal, cincin zakar masih dipakainya dan membasahkan zakarnya dengan Japanese lube xtra licin.  Pak Wan mengeluarkan jari dari lubang jubur Kamal dan menyondol² lubang  dengan kepala cendawannya. Setiap kali disondol, Kamal mengerang "Ahh".  Perlahan² Pak Wan cuba menusuk lubang Kamal yang ketat. Lama kelamaan kesemua 6.5 inci batang zakar Pak Wan yang tebal masuk ke dalam lubang jubur Kamal yang ketat.

"Arghhh...", Kamal mendesah agak kuat. Terkemut² otot jubur Kamal mengemut² batang pak Wan. Pak Wan berasa sangat nikmat tapi masih mengawal keadaan nafsunya.

"Kamu ok tak ni..?", Tanya Pak Wan melihat Kamal seolah layu menahan nikmat dengan matanya terpejam. Kamal tidak beri respons. Mungkin terkejut apabila zakar Pak Wan yang besar menjolok penuh lubangnya. Pak Wan merendam batangnya di dalam lubang Kamal supaya otot juburnya boleh sesuaikan keadaan. Di samping itu Pak Wan meneruskan urutan badan Kamal, mengurut2 badan dan dada Kamal, merenggangkan otot² peha kaki dan pinggul Kamal. Pak Wan menggosok di bawah telur , menarik² otot zakar yang keras mencanak.

Kemudian Pak Wan meletakkan kedua kaki Kamal di atas bahunya, perlahan² dia mendayung lubang ketat Kamal keluar dan masuk, keluar dan masuk. Suntikan gel bontot dan Japanese lube membantu pergerakan tusukan senjata seorang tukang urut ini

"Ketat giler lubang mamat ni.", Bisik hati Pak maik sambil mendayung perlahan² keluar dan masuk lubang jubur Kamal. Teringat pak Wan semasa 'bersama' dengan bekas isterinya dahulu cuma lubang Kamal lebih ketat dari anak dara. Kamal mengerang sedap setiap kali pak Wan mendayung lubangnya.

"Ahh... Ahh.. Pak.. sedapnya..",Kamal juga mengerang lemah tapi cukup Pak Wan  mendengarnya dan berasa bangga. Batang zakar  Kamal keras mencanak merasa nikmat tusukan batang besar pak Wan tapi pak Wan hanya membiarkannya, sambil terus mendayung². Tujuannya hanya ingin biarkan Kamal terpancut sendiri. Pak Wan mendayung secara perlahan², terasa kepala zakarnya menyentuh kawasan prostat Kamal dan batang zakar Kamal berdenyut setiap kali di tusuk.

Pak Wan melajukan dayungannya dengan kaki Kamal keduanya di bahu Pak Wan.

"Ahhh... Ahhh.. ahhh pak.. sedapnya Pak.. ahhh...", Kamal mengerang tidak keruan dengan agak kuat. Pak Wan meneruskan lagi dayungannya dengan lebih laju menunjukkan tanda² Kamal hampir mencapai klimaks. Tangan Kamal cuba mencapai batang zakarnya kerana ingin melancap tapi ditepis oleh Pak Wan.

"Biarkan.. Pak nak kamu pancut sendiri.. jangan pegang lancap", pesan Pak Wan ringkas sambil tercungap² mendayung agak laju lubang jubur Kamal.  Dalam dia Pak Wan menikmati lubang jubur Kamal yang tengah melayan nafsu seperti seorang isteri malam pertama sambil mengunci kedua² tangan Kamal.

"Ahh..pak.. rasa nak keluar...", Pak Wan melajukan henjutannya dan Kamal semakin menggila menggeliat kenikmatan batang zakar Pak Wan.

"Crot??.crot.. ??..crot ??", Kamal terpancut beberapa das air mani yang disimpannya selama seminggu. Penuh meleleh sampai ke muka air maninya terpancut sehingga ke muka. Pak Wan meneruskan lagi henjutan lubang Kamal dengan lebih laju dan tiba² menekan dalam² lubang Kamal melepaskan beberapa das air mani ke dalam lubang jubur Kamal yang ketat itu. Kamal terasa air hangat mengalir di dalamnya apabila Pak Wan melepaskan air benihnya itu. Pak Wan merendam seketika batangnya yang masih keras di dalam lubang Kamal sambil mengurut pinggul, badan Kamal bagi menenangkannya menggunakan air mani Kamal sebagai pelicin urutan. Pak Wan mecuit sedikit mani Kamal dan meletakkan di lidah untuk merasa.

"Manis air kamu ni, ada makan banyak buah ke minggu ni?" Pak Wan perlahan²  zakarnya keluar dari lubang jubur Kamal. Kelihatan air benihnya meleleh keluar dari lubang sebagai tanda dia telah mengurut batin si suami ini. Kamal berada dalam keletihan dan berehat seketika. Dia berapa pertama kali nafsunya dipuaskan sebegitu rupa. Pak Wan kemudian berdiri tegak berbogel dengan batangnya masih separa keras dan meminta Kamal untuk berdiri.

Okay dah habis dah sesi urutan ni, kamu pun dah terpancut sendiri masa pak urut tadi... Tapi Pak nak pesan masalah batin ni bukan boleh setel sekali sesi je.", Terang Pak Wan. Kamal hanya mengangguk faham dengan keadaan turut berbogel tapi sudah tidak segan dengan Pak Wan. Kamal terasa air meleleh dari celah kakinya dan menganggap itu gel pelincir yang pak Wan letak.

"Sekarang kamu buat renggangan sedikit," Pak Wan meminta Kamal buat renggangan badan, sentuh jari tangan ke jari kaki, pak Wan peluk Kamal dari belakang dengan tangan Kamal bersilang dan mengangkatnya. "Krakk...", Bunyi tulang² belakangnya meletup angin.

"ingat..apa yang berlaku dalam bilik ni antara kita sahaja.. Pak sudi je bantu suami² lemah batin berurut."bisik Pak Wan ke telinga Kamal yang kemudiannya dia mengangguk faham. Dalam hatinya, dia sangat puas dengan gaya urutan Pak Wan ini.  Pak Kamal kemudian mengambil tuala dan tolong mengelap seluruh badan Kamal. Pak Wan melutut depan zakar Kamal yang telah lembik.

"Kamu kangkang sikit, Pak kena sedut baki² air kamu tu.. tak keluar habis je nampak ni.", Pak Wan menunjukkan pada lubang kencing Kamal yang ada sisa air mani. Pak Kamal terus buka mulut dan memasukkan zakar lembik Kamal ke mulutnya dan menyedut² seperti bayi hisap botol susu. Sambil mengenyot dan menyedut zakar lembik Kamal,  kedua tangannya mengepak kedua otot jubo Kamal yang pejal.  Satu jarinya dimasukkan terus ke salam lubang jubur Kamal sambil menekan² prostat dari dalam. Air mani Pak Wan meleleh² keluar dari lubang Kamal. Pak Wan kemudian berhenti dan terus mengesat badan Kamal.

"okay dah..", Kata Pak Wan sambil menepuk belakang Kamal sebagai penutup sesi.

Kemudian, Kamal keluar daripada Bilik Urutan dan menghala ke bilik air untuk bersihkan badan dan mandi wajib sementara Pak Wan mengemaskan bilik urutan.

"Wey..amacam urut? Best tak.?", Tegur Zain apabila melihat Kamal  keluar bilik sambil senyum².

"Terbaik bro.", Kamal menunjukkan tanda bagus. Zain hanya senyum kerana dalam otak kotornya telah bayangkan apa yang "Terbaik". Suara Kamal mengerang sedap pun dia boleh mendengar dari luar.

PULANG DENGAN KEPUASAN

Batang Zakar Zain telah lama mengeras di dalam seluarnya. Dia mendengar jelas henjutan dan desahan Pak Wan dan Kamal dari luar. Dari tadi dia edging melancap di ruang tamu. Dia melihat Pak Wan masih berbogel di dalam bilik berkemas². Zain kemudian memasuki bilik tersebut sementara Kamal tengah mandi.

"Sedap urut Pak?", Zain menegur Pak Wan sambil tangan memegang bonjolnya yang keras teramat yang tak turun² lagi. Mungkin penangan kopi kuat tadi juga.

"Memang terbaik wan.. sama macam kau..ketat.. terpancut sendiri juga", Pak Wan membalas sengih sambil melihat Zain memegang bonjolnya.

"Kau kenapa..? Keras ke..? Meh buka zip kau Pak tolong," Zain hanya sengih² malu tapi mahu. Dengan Pak Wan dia sudah kurang segan kerana Pak Wan juga buat urut batin pada dirinya. Zain hanya membuka zip dan mengeluarkan zakarnya yang keras.  Pak Wan terus melutut di depan dan terus menyedut, menghisap bersungguh batang bekas customer dia ini. Zain tidak tahan terus memegang kedua kepala Pak Wan dan menghenjut laju² mulut Pak Wan bermisai.

"ahhh...ahhh fuckk..", Zain terus menghenjut mulut Pak Wan tanpa pedulikanya. Pak Wan hanya membiarkan Zain menghenjut mulutnya.

"ahhhhb...ahhh.... ",Zain mengerang panjang sambil menekan dalam batangnya dalam mulut Pak Wan. "Crot ??..crot...??. Crot...,??", Zain pancut terus ke dalam kerongkong Pak Wan dan pak Wan tiada pilihan selain menelannya habis. Pak Wan menyedut habis sisa² mani pancutan Zain si suami orang ini. Zain segera memasukkan semula zakarnya dalam seluar apabila mendengar kepala paip ditutup menandakan Kamal sudah selesai mandi.

Kamal kemudian keluar dari bilik air berpakaian lengkap dan Zain duduk di kerusi bermain game. Pak Wan sudah mengenakan kain pelekat dan tidak berbaju.

"Okay Kamal, kau ingag pesan pak tu, nanti.beh amalkan sendiri²", Pak Wan berikan pesanan akhir. Kamal kemudian menghulurkan sampul duit sebagai upah dan belian Japanese lube dan tester Kopi Kuat  dari Pak Wan.

"Okay jalan leklok pagi² buta ni..", Pak Wan berpesan di pintu apabila Kamal dan Zain bergerak ke arah kereta untuk pulang dengan kepuasan berbeza keduanya.

By Pishangbro WhatsApp DM : +601154194546 Telegram DM : http://t.me/hanglekor

###

1 Gay Erotic Stories from Pishangbro

Pak Wan Tukang Urut Batin

WhatsApp DM : +601154194546 Telegram DM : http://t.me/hanglekor Seni Urutan badan dan batin lelaki memang menarik perhatian Kamal untuk mendalami dengan lebih terperinci lagi. Lebih-lebih lagi Kamal yang dah berkahwin, berumur 35 tahun dan dikurniakan 2 orang anak. Disebalik zahir luaran Kamal yang nampak gah sebagai lelaki, suami dan bapa, namun disebaliknya tersimpan masalah

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story