Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh2

by Arjunamu


Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh2

Aku yang masih lagi terbaring bogel di atas katil single milik hotel ini, masih sukar melelapkan mata. Waima aku telanjang bulat, namun aku masih ada perasaan malu dan hormat kepada zafri. Selimut putih milik hotel menutupi pinggangku hingga ke bawah. Aku masih lagi berusaha menutup mataku namun aku gagal. Di sebalik selimut hangat itu, batang pelir aku sejak tadi membengkak menegang keras. Walaupun sudah memuntahkan lahar panas yang putih pekat di dalam bilik mandi tadi, namun batang pelir aku seakan-akan minta dibelai lagi. Letusan lahar sperma tadi masih tidak puas kurasakan. Aku seperti ingin lagi mengeluarkan benih-benih cinta milik orang lelaki. Perasaan degupan jantung aku hendak bermain-main dengan batang pelir aku menjadi semakin membara.

Aku yang rimas mula mencelikkan mataku, cahaya dalam bilik hotel kami suram dan samar. Hanya cahaya kuning malap yang menyuluh sudut bilik menyinari suasana bilik kami. Pintu kaca besar balkoni hotel tertutup rapat menyebabkan suasana dalam bilik kami agak sunyi. Besarnya pintu kaca itu membolehkan pemandangan dan lampu dari kapal-kapal besar berlabuh di laut, sayup-sayup dapat dilihat jelas dari atas katil aku dan zafri. Sambil aku menggaru-garu batang pelir aku toleh ke kiri dan ku lihat zafri sudah lama dibuai mimpi indah barangkali. Hanya sangkaan aku saja. Zafri sebenarnya tadi hendak mandi, tetapi disebabkan aku ada lama sedikit di dalam bilik mandi, menyebabkan zafri tidak dapat menunggu ku dan langsung tertidur di atas katil single nya. Zafri hanya terbaring dengan bertuala putih kecil, dengan batang pelir zafri kelihatan amat tegang dan sangat ketara kelihatan menongkat tuala. Bermacam-macam perkara jahat bermain difikiran aku. Aku seakan tertarik dengan bentuk fizikal tubuhnya. Dengan dada zafri yang berisi dan puting nya yang tajam menancap amat seksi ku perhatikan. Muka zafri amat innocent saja ku lihat. Sungguhpun demikian, mataku tidak dapat mengalihkan pandangan daripada batang pelir zafri yang sedang tegang disebalik tuala nya yang seakan sudah longgar ikatan dipinggangnya. Celah-celah tuala di kelangkang zafri menampakkan betapa tegaknya batang pelir zafri mengembang.

Aku bangun dan menyandar di atas katil ku sendiri. Aku nekad hendak melancap lagi. Aku menyingsing selimut ke tepi, lalu mengangkangkan kedua kaki aku agar lebih santai dan bebas ku rasakan. Dengan penuh hati-hati, agar zafri tidak terbangun. Aku melurutkan batang pelir aku perlahan-lahan menggunakan tangan kanan aku berulang kali. Aku main-mainkan di sekitar kepala pelir terutamanya di bahagian lubang kencing tempat cecair kental keluar. Aku mengulangi perbuatan ini sehinggalah klimaks. Sudah hampir setengah jam ku rasakan. Namun aku masih juga belum mahu klimaks. Balik-balik aku hendak sampai ke point of no turn namun, tembakan das air mani aku masih juga tidak dapat dilancarkan ke udara. Aku menjadi semakin stress. Batang pelir aku kelihatan berkilat kerana keras, seperti belantan yang penuh dengan urat-urat jantan melingkari di sekitar batang pelir aku, menunjukkan betapa indahnya ciptaan Tuhan terhadap semua lelaki yang memiliki sebatang otot kecil yang ajaib, yang boleh menyebabkan insan perawan dan dara bunting jika cecair dari batang ini menyentuh tubuh mereka. Fuh! ayat-ayat cinta kah itu? Hehe! Aku menjadi semakin gelisah dan tidak menentu. Aku nekad bahawa aku mesti memancutkan air mani aku malam ini juga, kalau tidak perasaan aku akan jadi tidak menentu dan pastinya mengganggu tumpuan aku berkursus esok, ekoran tidak mendapat tidur yang mencukupi.

Aku menarik nafas dalam-dalam. Tarik, tahan, dan hembus perlahan-lahan. Aku ulangi beberapa kali sehinggalah perasaan aku menjadi stabil dan tenang. Walaupun degup nadi dan jantung aku tetap berdetak laju, menggambarkan aku sebagai seorang lelaki yang sedang diselubungi dengan keghairahan dan nafsu syahwat yang membara. Seluruh tubuhku menjadi hangat terutama sekali di bahagian abdomen dan muka. Nampak sangat kemerahan muka aku andai lampu bilik ini dinyalakan.

Zafri yang masih tidur berdengkur menampakkan betapa penatnya dia sehinggakan dia tidak sedar akan tertidur ketika menunggu aku selesai mandi. Zafri berdengkur tertidur di atas katil nya di sebelah kiri aku. Pada hemat aku, zafri tidak mungkin bangun lagi, semata-mata untuk mandi. Secara logiknya zafri sudahpun diulit mimpi indah bersama isterinya, dan akan bangun semula pagi nanti untuk bersiap mandi bagi menghadiri kursus kami yang harus dilalui beberapa ketika lagi. Kasihan dia terpaksa menunggu lama aku mandi tadi. Maafkan aku zaf, aku tidak sengaja termelancap dalam bilik mandi tadi. Kataku di dalam hati kecilku. Hurm… sampaikan zafri tertidur menunggu aku. Di atas lantai berhampiran katil zafri kelihatan lampiran baju kemejanya yang dipakai tadi, dengan seluar slack hitam, dan singlet putih. Aik? Aku menjadi musykil apabila, aku tidak melihat seluar dalam zafri bersama-sama dengan longgokan pakaiannya. Aku bingkas bangun perlahan-lahan dari katilku. Aku ingin mengesan di mana zafri meletakkan seluar dalamnya. Aku berdiri dan perlahan-lahan mencari di sekitar katil zafri. Masih aku tidak temui. Dengan batang pelir aku yang masih mencanak tegang, aku berusaha mencari seluar dalam zafri. Tengah aku tunduk mencari nya, rupa-rupanya zafri menanggalkan seluar dalamnya di atas meja yang menempatkan lampu tidur. Dengan tangan yang menggeletar, aku tidak mengetahui kenapa tanganku menggeletar. Degup jantung aku menjadi semakin kencang, seakan aku disambar renjatan elektrik apabila aku menyentuh seluar dalam milik zafri yang lembut dan lembab mungkin sisa peluh zafri menyebabkan seluar dalamnya ada sedikit basah. Aku memberanikan diri mengambil seluar dalam zafri dan terus dengan pantas kembali ke atas katil ku. Selimut hangat milik hotel aku tarik bagi melindungi batang pelir aku yang sudah dibasahi dengan cecair mazi di lubang kencing ku. Aku mendapat satu idea apabila, aku mendapat satu suntikan semangat untuk melancap dengan bantuan seluar dalam zafri. Harap-harap zafri tidak menyedari perbuatanku ini. Kalau tidak, pastinya aku akan mendapat malu yang besar andai dia mengetahui apa yang ku lakukan ini.

Aku bersandar di atas katilku sambil tangan kanan memegang batang pelir aku, manakala tangan kiri pula memegang seluar dalam zafri. Fuh! Aku seakan hendak gila apabila mendapati bau keringat zafri amat merangsang nafsu seksual aku. Aku tidak pernah merasa ghairah seperti ini. Aku tidak tahu apa yang aku lakukan ini. Kedua kaki aku menjadi kejang, kaku dan batang pelir aku mengeras dengan lelehan air mazi semakin banyak keluar dari muncung pelir aku, menandakan aku sudah keasyikan dengan spender zafri. Aku mencari kawasan tempat pelir zafri diletakkan di seluar dalam itu, aku menyedut bau jantan zafri di cebisan spender itu. Tertera juga beberapa tanda titisan mazi zafri yang sudah kering ketika kami makan malam tadi. Aku menekapkan spender zafri di mukaku sambil aku melancap batang pelir. Aaah! Aku mula menyedut bau yang tersimpan di seluar dalam itu dengan sepenuh hatiku. Aku menjadi ghairah, jari telunjuk aku mula bermain-main dengan air mazi di lubang kencing aku memberikan rasa sensasi tika melancap yang amat asyik bagiku. Aku merasakan bahawa batang pelir aku tegang dan padat. Spender zafri masih lagi menekap muka aku, fikiran aku menerawang di udara sambil membayangkan zafri melakukan hubungan seks dengan isterinya. Suara dengusan aku yang tercungap-cungap membuktikan aku sedang menikmati seluar dalam sambil melancap. Selimut hotel yang berwarna putih bersih itu sudah lama jatuh ke lantai. Aku kini menikmati sesi melancap bersendirian tanpa memperdulikan zafri yang sedang dibuai mimpi. Aku menyapu semua air mazi yang meleleh di kepala pelir aku menjadikan aku asyik dan gian.

Tiba-tiba … aku merasakan bahu aku dipegang padu. Aku membuka mataku lalu tersentak! Zafri … kataku terkejut. Aku dikejutkan oleh zafri. Zafri sedang berdiri di sebelah katil aku sambil memegang bahu aku. Apa yang kau buat ni wan? Tanya zafri dengan suara yang agak keras. Aku terdiam saja. Aku nekad andai persahabatan kami terputus selepas ini, semua itu adalah kerana salah aku. Batang pelir aku yang mengembang dan membesar sejak tadi secara pantas mengecut dan mengecil seperti pelir kanak-kanak. Aku terdiam kaku. Zafri mengambil semula seluar dalamnya daripada tanganku. Aku masih berdiam diri, tidak tahu apa yang hendak dikatakan. Aku berasa amat malu. Zafri menggenggam seluar dalamnya lalu diciumnya bertalu-talu sambil zafri menutup matanya. Seluar dalam aku ini masih lagi berbau peluh aku, wan. Kata zafri sambil dia mengukir senyuman padaku. Aku tidak faham. Manakala aku masih lagi berdiam diri dengan rasa bersalah. Zafri kemudian duduk diatas katil aku dengan tualanya masih membalut pinggangnya. Dia duduk rapat berdekatan denganku yang masih berbogel kerana melancap tadi, tapi kini batang pelir aku sudah kecut gara-gara ketakutan kerana ketahuan dengan zafri huhu!

Kenapa ni wan? Soal zafri padaku. Kau melancap kah? Soal zafri lagi. Aku tertunduk malu di atas katilku dengan masih berbogel. Zafri merapatkan tubuh hangatnya padaku. Maafkan aku wan jika aku mengejutkan kau ketika melancap tadi. Aku hanya terkejut tadi apabila mendengar suara orang mengerang, ingatkan suara video lucah rupa-rupanya kau sedang melancap. Tambah pula seluar dalam aku menjadi bahan perangsang mu wan. Maafkan aku wan ya. Aku masih berdiam diri. Zafri tiba-tiba merasa bersalah padaku. Wan maafkan aku ya, aku tidak berniat hendak memalukan kau. Biasalah lelaki melancap. Semua lelaki melancap. Tapi aku melancap menggunakan seluar dalam mu zaf. Kataku sepatah-sepatah. Alah tidak kisah lah wan. Aku sendiri pun ketika melancap, mesti aku akan mencium bau spender aku sendiri, bukan apa sebagai perangsang supaya aku pancut cepat.

Alah wan. Sudah lah jangan pula kau merajuk sebab aku sergah tadi. Maafkan aku wan, aku cuma terkejut saja. Aku pun memang dah bangun ni, lepas ni baru lah aku mandi sebelum sambung tidur. Zafri bangun dari katil aku lalu menuju ke arah suis lampu bilik kami untuk dinyalakan. Kini suasana dalam bilik sudah terang benderang, kelihatan pakaian zafri bersepah di tepi katilnya, manakala aku yang masih di atas katil berbogel hanya masih berdiam diri tidak tahu apa yang hendak dilakukan. Zafri menanggalkan tualanya dan disidaikan ke kerusi kayu. Kini zafri berbogel juga seperti aku dengan batang pelirnya yang tegang keras seakan hendak menikam aku. Wan, kau okay kah? Tanya zafri. Aku mula mengeluarkan suara. Aku amat takut jika perhubungan persahabatan kami terputus. Aku okay zaf. Hah! Macam itulah wan. Sekarang ini alang-alang kau sudah melancap, aku pun ingin melancap juga. Lagipun kita sudah masing-masing nampak batang pelir sendiri kan? Kata zafri sambil dia mengusik aku dengan menjentik batang pelir aku yang sudah terkulai layu.

Zafri mula duduk berdekatan dengan aku di atas katil single aku. Aku mula menarik nafas lega. Aku beralih sedikit untuk memberikan ruang kepada zafri untuk melancap bersama aku. Dia mengambil seluar dalamnya lalu dia menciumnya berulang kali. Semakin dalam sedutan nafas zafri mencium spendernya, semakin mencanak batang pelir zafri seakan tahu tuannya sedang dikuasai nafsu seksual yang mengujakan. Aku hanya memerhatikan gelagat zafri disebelah aku. Tubuhnya yang hangat menyentuh tubuh aku menjadikan aku mula bangkit nafsu. Perlahan-lahan batang pelir aku bangun menunjukkan kegagahannya dihadapan batang pelir zafri yang juga sedang menegang. Zafri memberikan spendernya kepadaku. Aku terkejut. Kau ciumlah spender aku ni supaya batang pelir kau menegang macam batang aku ni. Kata zafri sambil dia secara spontan menggenggam batang pelir aku. Sepantas kilat batang pelir aku mengeras ketika disentuh oleh zafri. Aku terkejut tetapi sebenarnya suka apabila zafri menggenggam batang pelir aku. Aku mencium spender zafri sepuasnya sambil menutup mataku. Manakala zafri pula seakan teruja apabila menyaksikan aku menikmati spendernya ketika aku melancap. Zafri kemudian bersuara lagi menyebabkan aku terkejut. Wan, boleh aku minta spendermu untuk aku cium juga? Tanya zafri. Aku tergamam dengan luahan kata-kata zafri itu. Hatiku berbunga riang apabila mendapati bahawa zafri sememangnya fetish terhadap spender. Tapi zaf, spender aku basah di dalam bilik mandi tu dekat sinki. Kataku. Zafri berjalan menuju ke bilik mandi. Dia mengambil seluar dalam aku dan keluar semula menuju ke katilku. Sambil dia membelek-belek seluar dalam aku, tiba-tiba zafri bersuara lagi. Eh! wan, spender ini bukan basah kena air. Spender mu ni basah sebab air mani. Kata zafri. Alamak! Aku lupa basuh spender aku selepas melancap tadi. Kataku didalam hati. Spender aku kini sudah berada tepat di hidung zafri, dia menyedut bau sperma ku dengan penuh khusyuk dan asyik. Kelihatan ketulan cecair air mani aku yang menempel di atas spender aku. Ni masih lagi segar bau sperma mu ni wan. Iya ka zaf? Aku tersenyum malu. Maaflah zaf tadi aku melancap ketika mandi. Apabila aku keluar bilik mandi, aku dapati kau sudahpun tertidur. Aku pula makin tidak boleh tidur dan ingin melancap lagi tapi tidak berjaya menyebabkan aku cuba mencium spendermu dengan harapan aku dapat pancut cepat. Tidak mengapa wan. Aku faham, kata zafri. Aku pun kaki lancap juga walaupun aku ada isteri tetapi, isteri aku mengizinkan aku melancap sebanyaknya asalkan aku puas. Kini kami berdua sedang melancap dan menikmati spender masing-masing. Suasana bilik hotel yang terang benderang menjadikan sesi melancap kami menjadi begitu terbuka dan amat santai kurasakan. Aku seperti telah melepaskan beban berat dibahuku apabila kini zafri menyedari akan sikap aku yang gemar melancap. Bau peluh dan keringat zafri amat merangsang nafsu seksual aku. Aku memerhatikan zafri juga enjoy dengan spender aku yang dicemari dengan air mani aku. Dia amat menyukainya, sesekali aku lihat zafri mencalitkan sisa air mani aku yang ada di spender aku ke batang pelir nya menyebabkan batangnya semakin berkilat dan melekit. Kedua kaki zafri dibuka luas menyebabkan kakinya diletakkan bersilang di atas kakiku. Aku menjadi semakin terangsang. Aku cuba melancap secara tradisional dengan laju agar aku dapat memancutkan lendir putih aku dengan pantas. Aku ulang balik-balik menggosok kepala pelir aku. Manakala, Zafri pula mengurut batang pelirnya dengan cara yang berbeza dengan menggunakan tangan kanannya, ibujari diletakkan menggenggam pada pangkal pelir dan jari kelingkingnya merangsang pada kepala pelirnya. Aku tidak berminat dengan teknik zafri melancap. Cuma satu teknik yang pelbagai lah bagi aku.

Zafri menyandar di kepala katil aku dengan begitu santai. Rupanya dia juga menghadapi masalah memancutkan airmani nya sekarang. Aku menoleh ke arah zafri lalu bertanya. Kenapa zaf, ada masalah? Aku rasa susah lah hendak memancutkan air mani aku wan. Samalah dengan aku juga zaf. Aku sebenarnya sudah melancap tadi dan pancut pun sudah. Ini kali kedua hendak memancutkan air mani, itu pasal lah aku ada susah sedikit. Jelasku kepada zafri. Mungkin lama betul ni barulah pancut.

Kalau begitu wan, apakata kau melancap menggunakan fleshlight aku. Mesti kau akan teruja dan pastinya pancutan akan terhasil nanti. Owh iya kan zaf, kataku teruja. Zafri bangun dari katilku dan berjalan ke arah begnya untuk mengeluarkan sebuah kotak panjang. Aku menjadi semakin penasaran dengan benda alah yang zafri tunjukkan. Zafri membawa fleshlight itu dan berjalan menujuku, sambil batang pelir zafri terhuyung hayang berayun ke kiri dan kanan. Zafri menghulurkan fleshlight miliknya kepadaku. Aku menjadi bersemangat semula, batang pelir aku meronta-ronta minta disumbatkan ke dalam fleshlight zafri. Aku memegang fleshlight itu, seperti lampu suluh. Benar kata zafri. Cuma benda fleshlight ini mempunyai penutupnya. Aku memusingkan penutup fleshlight dan ternampaklah organ faraj wanita berwarna merah jambu dengan lubang yang ternganga seakan-akan minta di sumbatkan dengan batang pelir aku. Aku menyentuh benda berwarna merah jambu itu, wow! Zaf amat lembut lah. Iya wan. Kata zafri. Zafri hanya membiarkan aku meneroka sendiri peralatan seks miliknya. Wan, apa kata kau sumbat saja fleshlight itu supaya dapat menelan batang pelir mu. Lagi best. Cadang zafri padaku, sambil dia duduk sekatil berhampiran aku. Zafri memegang fleshlightnya dan mula memasukkan batang pelir aku ke dalam fleshlightnya itu. Aku dapat merasakan seperti aku sedang merasakan batang pelir aku dihisap, ataupun sedang menyetubuhi wanita lain. Kataku pada zafri. Zafri hanya tersenyum gembira menyaksikan aku gembira dengan peralatan seks nya. Sedang aku menolak keluar masuk fleshlight itu dengan batang pelir aku, aku dapat rasakan batang aku menjadi basah dan berlendir. Aku dengan perlahan-lahan menanggalkan fleshlight zafri, dan batang pelir aku menjadi licin. Cecair apa ni zaf? Soalku pada zafri. Zafri terkejut apabila melihat batang aku dibasahi dengan cecair lendir. Eh! Wan maafkan aku wan. Aku terlupa bahawa itu adalah sisa air mani aku wan. Aku menggunakan fleshlight ini tadi semasa kau mandi. Aku sempat melancap sekejap dan terus aku memancutkan sperma aku ke dalam fleshlight ini. Aku lupa membersihkannya tadi lalu terus tertidur setelah aku letak di dalam beg aku. Maaf ya wan. Kata zafri padaku. Owh tidak mengapa zaf kataku. Mungkin lagi best kalau melancap guna fleshlight yang sedia ada air mani kan? Usik aku pada zafri. Aku memasukkan semula fleshlight zafri dengan batang pelir aku. Aku seakan enjoy dengan air mani zafri meliputi batang pelir aku. Tidak lama kemudian, aku merasakan seperti terkena renjatan elektrik lagi. Aku terasa sudah tiba masanya ingin terpancut. Kenapa wan? Tanya zafri. Aku hendak pancut zaf. Jawabku pendek. Aku hendak pancut zaf. Baiklah wan pancut saja di dalam fleshlight aku ni. Nanti saja kita bersihkan ya. AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaarrrrgggghhhhhhhhhhh … belumpun habis zafri mempelawa aku pancut dalam fleshlight nya, aku sudah mendahului menembak dengan tepat ke sasaran dalam fleshlight nya. Wow! Aku dapat merasakan kepuasan ketika pancutan itu dilepaskan. Fuh! Lega aku rasakan. Gerakan denyutan di batang pelir aku biarkan menggoyangkan fleshlight zafri. Zafri yang berada disebelah aku memegang fleshlight nya supaya tidak terlepas dari genggaman aku. Sudah lima minit berlalu. Zafri perlahan-lahan mencabut fleshlight itu dan clop… bunyi getah fleshlight itu menyangkut di kepala pelir aku. Fuh! Leganya aku rasa zaf. Terima kasih ya atas peralatan istimewa mu itu, tunjukku kepada fleshlight zafri. Hehe! Sama-sama wan jawab zafri. Aku tersandar lesu di kepala katil. Manakala zafri pula ku lihat sedang menyambung untuk melancap menggunakan fleshlight nya tadi. Aku hanya memerhatikan zafri. Batang pelirnya di arahkan tepat di mulut lubang fleshlight nya, lalu ditolak masuk dan terus menyumbatnya dengan ketat. Fuh menarik sangat aku perhatikan zafri. Semakin lama semakin laju dia melancap. Batang pelirnya kelihatan semakin lama semakin melekit disaluti dengan buih-buih pekat putih, yang jelas sekali itu adalah sisa sperma zafri awal tadi, bercampur dengan sisa sperma pekat aku menyebabkan air mani itu menjadi kental dan pekat jika dikocak dengan pantas. Apa yang jelas kelihatan di batang pelir zafri dipenuhi dengan sisa gumpalan putih air mani kami tadi, nampak seperti gam yang disapu diseluruh batang pelir zafri. Aaaaaarrrggggggghhhhhh ….. aaaaarrrggghhh …. Suara keras zafri terlepas dari mulutnya. Ku lihat Fleshlight nya disumbat dengan batang pelirnya dalam-dalam, menunjukkan bahawa zafri sedang mengisi fleshlight nya dengan air maninya. Arrghh … zafri terdiam sambil dia memejam matanya menikmati ritma pancutan air maninya yang diluahkan dengan deras dan banyak. Beberapa ketika selepas itu, zafri bersuara. Lega aku wan. Aku tersenyum riang melihat zafri menikmati sesi melancapnya dengan begitu hebat dan menarik. Aku menolong zafri mencabut fleshlight nya perlahan-lahan dan serentak itu, keluarlah mencurah-curah cecair lendir putih dari muncung lubang fleshlight itu merupakan gabungan sperma kami berdua. Lendiran itu membasahi cadar katil aku, pastinya katil aku akan basah dan berbau sperma pada malam ini. Alah maaflah wan, katil mu dibasahi dengan air mani aku pula. Kata zafri. Tidak mengapalah zaf. Esok kita gantilah, minta staf housekeeping gantikan ya. Baiklah wan. Aku pun mengantuk sudah ni. Kau rehatlah wan. Zafri bangun dari katil aku menuju ke bilik mandi sambil membawa fleshlightnya untuk dibasuh bersih. Manakala aku pula. Membetulkan cadar selimut atas katilku untuk mula berbaring. Spender aku dan spender zafri ku letak di atas meja lampu. Air mani zafri yang tertumpah di atas katil aku biarkan saja. Aku yang tidur berbogel hanya berselimut saja. Batang pelir aku masih lagi menegang dan mengeras, namun aku biarkan saja. Aku sudah tidak larat melayan keinginan batang pelir aku untuk dibelai manja sehinggalah batangku muntah lagi buat kali ketiga. Aku berbaring sambil mataku mulai terasa berat. Manakala pemandangan di laut luar masih kelihatan kapal-kapal laut berlabuh dengan lampunya yang terang menyinari malam sepi tanpa memperdulikan kami yang baru saja selesai melakukan aksi yang paling disukai oleh lelaki dewasa ketika bersendirian ataupun beramai-ramai.

Pengalaman ini adalah pengalaman sebenar yang aku lalui, dan bercampur aduk dengan fantasi aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk penambahbaikan cerita aku ini ya. Kadang kala susah juga mahu perah idea. Mana tahu ada idea yang boleh menyedapkan lagi cerpen aku ni. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.com

###

16 Gay Erotic Stories from Arjunamu

Pantun “JANTANNYA ABANGKU”

Jantannya abangku tajuk pantunku,Dicipta khas untuk abangku,Jangan ditanya apa padaku,Sekadar nukilan perasaan aku.Abangku jantan berbadan sasa,Tinggi dan tegap bidangnya dada,Ramai orang cemburu padanya,Dikurniakan fizikal tiada tara.Berbudi bahasa tutur katanya,Senyum selalu tak pernah duka,Berlesung pipit manisnya muka,Jadi idaman jantan dan dara.Ini pantun pasal

Pantun “MENGURUT ZAKAR”

Mengurut pelir bagus sekali,Batang berminyak nampak berseri,Kerap diurut agar tak geli,Minta bantuan sepuluh jari.Urut batang perlahan-lahan,Dari pangkal sampai kepala,Kalau nak pancut mesti ditahan,Proses mengurut dah hampir Berjaya.Pelir yang tegap dan juga gagah,Kerap diurut tak mudah muntah,Kalau bertarung tak pernah kalah,Maninya pancut dek mimpi basah .Mengurut

Pantun “ZAKAR OH ZAKAR!!”

Pantun “ZAKAR OH ZAKAR!!”Batang zakar kebanggaan lelaki,Gagah perkasa tegak berdiri,Mesti dibelai setiap hari,Kalau dibiar merana diri.Zakar sempurna idaman lelaki,Hangatnya zakar tanda berahi,Timbul uratnya cantik sekali,Kepalanya kembang menarik hati.Semakin diusap semakin gersang,Semakin diurut semakin panjang,Semakin dibelai semakin tegang,Semakin dijilat semakin

Pengalaman di rumah sewa 1

Pengalaman di rumah sewa 1 : Orang BaruPengalaman ini adalah pengalaman sebenar dan bercampur aduk dengan rekaan aku. So, ini adalah nukilan pertama aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk cerita aku ini ya. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.comNamaku Zakwan. Panggil saja Wan. Aku bekerja di sebuah bandar kecil di Malaysia timur. Hatiku

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibah

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibahBeg bagasi pakaian aku capai dari landasan rel bagasi airport. Agak berat juga beg aku maklumlah kursus panjang. Beg asal aku bawa ke kursus hanyalah satu beg, tetapi apabila balik ke tempat kerja aku semula telah menjadi berganda, dua beg. Hehe! Maklumlah macam-macam yang dipesan oleh rakan serumah aku. Baju t-shirt lah, jeans lah, keychain

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibah

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibahBeg bagasi pakaian aku capai dari landasan rel bagasi airport. Agak berat juga beg aku maklumlah kursus panjang. Beg asal aku bawa ke kursus hanyalah satu beg, tetapi apabila balik ke tempat kerja aku semula telah menjadi berganda, dua beg. Hehe! Maklumlah macam-macam yang dipesan oleh rakan serumah aku. Baju t-shirt lah, jeans lah, keychain

Pengalaman di rumah sewa 2

Pengalaman di rumah sewa 2 : Menonton video lucah bersamaPengalaman ini adalah pengalaman sebenar dan bercampur aduk dengan rekaan aku. So, ini adalah nukilan pertama aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk cerita aku ini ya. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.comHari ini aku balik kerja awal. Sebaik saja sampai di perkarangan rumah

Pengalaman di rumah sewa 3

Pengalaman di rumah sewa 3 : Rakan serumah melancapPengalaman ini adalah pengalaman sebenar dan bercampur aduk dengan rekaan aku. So, ini adalah nukilan pertama aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk cerita aku ini ya. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.comSudah sebulan aku tinggal di rumah sewa aku ni. Sejak tinggal di sini, aku

Pengalaman di rumah sewa 4

Pengalaman di rumah sewa 4 : Pembalasan untuk perompakAku berjalan menuju ke bilikku setelah selesai mandi. Ku lihat azlan sedang terbaring di atas sofa ruang tamu rumah sewa kami. Azlan kelihatan nyenyak tidur, apa yang pasti azlan terlena tidur selepas melancap tadi semasa aku di bilik mandi. Dia sudah lena dibuai mimpi indah dengan hanya tuala yang menutup batang zakar azlan. Dengan sempoi

Pengalaman di rumah sewa 5 : Melancap is not a crime

Pengalaman di rumah sewa 5 : Melancap is not a crimeAku mempunyai tabiat yang pelik dan aneh pada hemat aku. Aku seorang lelaki normal yang macam lelaki lain yang suka melakukan aktiviti melayani diri pada masa lapang atau bersendirian. Apalagi melancap lah. Tetapi aku melancap sangat aktif dan amat kerap. Dalam seminggu boleh dikatakan aku akan melancap sebanyak lima hingga enam kali seminggu.

Pengalaman di rumah sewa 6: Jom cukur bulu kemaluan

Pengalaman di rumah sewa 6: Jom cukur bulu kemaluan Aku baru balik dari bandar bertemu dengan seorang rakan kenalan plu, Ady namanya. Kami minum dan makan nasi lalap sambil bersembang tentang hal masing-masing, sudah lama kami berkenalan. Hal kebiasaan kami buat ialah bertukar-tukar cd gay yang memang menjadi kegemaran aku. Bukan apa, boleh juga dibuat modal melancap nanti. Kan aku ni memang

Pengalaman di rumah sewa 7: Cabaran Berpuasa

Pak pung… pak pung… pak pung… bunyi kompang dan gendang berkumandang memecah kesunyian hening malam Ramadan yang mulia. Irama yang menggembirakan dialunkan bersama-sama oleh anak-anak muda belia. Begitulah yang berlaku setiap malam, sejak sahur Ramadan pertama di kampung tempat kami menyewa rumah sewa ini. Dipalu oleh anak-anak jati kampung untuk mengejutkan orang kampung supaya bangun sahur.

Pengalaman di rumah sewa 8: Malam tengok anak bulan

Pengalaman di rumah sewa 8: Malam tengok anak bulanTiit… tiit… tiit… bunyi handphone aku mengejutkan tumpuan aku yang sedang menyiapkan laporan yang tak pernah habis oleh majikan aku. Aku lihat nizam rakan serumahku menghubungi. Hello zam, kenapa tu? Ujarku. Nizam bertanyakan aku sama ada masih di ofis ataupun sudah bergerak balik ke rumah. Aku memberitahu nizam bahawa aku ada lewat sedikit

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauhAku telah diarahkan oleh majikanku untuk pergi berkursus selama dua minggu di ibunegeri. Jarak ibunegeri dari tempat aku bertugas selama ini lebih kurang sejam penerbangan. Huh! Kira jauh juga lah. Seperti biasalah sepanjang aku berkursus, semuanya ditanggung oleh syarikat tempat aku makan gaji. Huhu! Penginapan aku disediakan di hotel

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauhAku telah diarahkan oleh majikanku untuk pergi berkursus selama dua minggu di ibunegeri. Jarak ibunegeri dari tempat aku bertugas selama ini lebih kurang sejam penerbangan. Huh! Kira jauh juga lah. Seperti biasalah sepanjang aku berkursus, semuanya ditanggung oleh syarikat tempat aku makan gaji. Huhu! Penginapan aku disediakan di hotel

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh2

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh2Aku yang masih lagi terbaring bogel di atas katil single milik hotel ini, masih sukar melelapkan mata. Waima aku telanjang bulat, namun aku masih ada perasaan malu dan hormat kepada zafri. Selimut putih milik hotel menutupi pinggangku hingga ke bawah. Aku masih lagi berusaha menutup mataku namun aku gagal. Di sebalik selimut hangat itu,

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story