Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibah

by Arjunamu


Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibah

Beg bagasi pakaian aku capai dari landasan rel bagasi airport. Agak berat juga beg aku maklumlah kursus panjang. Beg asal aku bawa ke kursus hanyalah satu beg, tetapi apabila balik ke tempat kerja aku semula telah menjadi berganda, dua beg. Hehe! Maklumlah macam-macam yang dipesan oleh rakan serumah aku. Baju t-shirt lah, jeans lah, keychain lah, macam-macam. Aku belikan apa yang aku rasa sesuai saja.

Dari jauh aku melihat nizam sudah ada menunggu aku di hadapan pintu balai ketibaan dengan sabar. Aku menolak troli beg bagasi aku dengan langkah yang gembira. Maklumlah hampir sebulan aku berpisah dengan rakan serumah aku. Mestilah rindu dengan mereka. Gelagat dan telatah mereka membuatkan aku rasa selesa dan suka untuk tinggal lama dengan mereka berdua. Macam-macam ragam sudah kami lalui bersama. Suka, duka, gembira, sedih dan lucu semua masalah telah kami lalui. Bagaikan satu keluarga dan adik beradik. Selepas kursus hari itu, aku ada memohon cuti rehat seminggu untuk terus balik ke kampung aku. Habis saja cuti, aku terus balik ke bandar kecil tempat aku cari makan ini. Aku menelefon aiman beberapa hari lalu, tetapi tidak berjawab jadi aku terus menghubungi nizam untuk meminta dia menjemputku di lapangan terbang. Nizam seakan tidak bersemangat menjawab telefon aku. Seakan ada yang mengganggu difikiran nizam. Aku sempat bertanyakan nizam, apa yang telah berlaku. Nizam hanya berdiam diri, katanya nanti saja wan habis balik dari bercuti dia akan bagitahu aku. Aku berdiri di hadapan nizam. Lalu kami bersalaman dan berpelukan sebagai satu persaudaraan. Badan nizam yang bidang aku peluk hangat. Pelukan nizam kepadaku amat berbeza pada ketika itu, amat erat dan ketat ku rasakan. Seakan ada yang hendak diberitahu kepadaku oleh nizam. Wajahnya kelihatan muram dan sugul. Walaupun begitu nizam masih mampu melemparkan senyuman kepadaku. Aku tersenyum kambing kepadanya kerana tidak tahu apa yang harus diucapkan. Beg bagasiku diletakkannya didalam bonet keretanya. Aku terus masuk ke dalam kereta myvi putih nizam. Di dalam kereta, kami berdua hanya diam sepi. Hanya lagu Sandiwara Cinta yang sedang popular pada masa kini sedang berputar di radio tempatan ini. Aku rasa serba salah dan tidak dapat menduga apa yang telah berlaku. Maka, aku hanya mendiamkan diri. Bahang matahari tengahari di luar pula amat memeritkan.

Bagaimana dengan kursusmu wan? Berjalan lancar? Soal nizam secara tiba-tiba kepadaku memecahkan kesunyian kami berdua. Iya zam, jawabku. Semuanya lancar. Tapi maklumlah banyak benda yang aku akan kena lakukan di pejabat nanti zam. Tidak mengapa wan, aku boleh membantu mu jika kau ingin memerlukan pertolongan aku. Terima kasih zam. Jawab ku pada nizam. Nizam boleh aku tanya? Apakah yang menyebabkan kau kelihatan bersedih dan muram? Apa yang telah berlaku? Tanyaku bertalu-talu kepada nizam. Nizam memandang kepadaku. Lagu di radio diperlahankan oleh nizam. Nizam menarik nafas panjang. Sebenarnya wan, aiman mendapat musibah pada isnin minggu yang lalu. Apa?! Jawabku terkejut. Iya wan. Jelas nizam lagi. Aiman terlibat dalam kemalangan di jalan Kampung Indah. Kampung itu terkenal dengan selekoh tajam dan sudah banyak pemandu yang terbabas dan terlibat dalam kemalangan di jalanraya itu. Kereta aiman telah hancur remuk ketika terbalik masuk ke dalam parit di tepi ladang kelapa sawit. Kami telahpun menghantarnya ke bengkel untuk dibaiki. Namun apa yang paling penting ialah aiman terselamat dalam kemalangan itu. Dia hanya mengalami patah kedua-dua tangan nya, dan sedikit luka lebam di pipi dan bibirnya. Menyebabkan aiman tidak boleh bercakap buat masa ini. Aduh! Musibah apakah semua ini? Kataku bersedih. Nizam juga turut berduka, amat terpapar di wajah nizam.

Bagaimana keadaan aiman buat masa ini zam? Soal ku ingin penjelasan lagi dengan nizam. Aiman baru saja berada di rumah kita. Sudah dua malam. Hampir sepuluh hari aiman berada di hospital daerah. Doktor membenarkan aiman pulang ke rumah kerana keadaan aiman sudah stabil, cuma aiman masih belum boleh bercakap kerana luka di mulutnya masih belum sembuh. Sungguhpun demikian aiman, mendengar apa yang aku cakapkan kepadanya. Kata nizam panjang lebar. aku menjadi simpati dengan apa yang menimpa aiman. Iya lah semuanya telah kami lalui bersama. Aku sudah menganggap aiman seperti keluargaku sendiri begitu juga dengan nizam.

Wan, aku kena balik ke kampung pada malam ini juga. Pakcik aku sakit tenat. Mujur kau sudah balik dari kursus, jadi bolehlah aku tinggalkan aiman seketika untuk balik ke kampung. Boleh wan? Baiklah zam. Tiada orang yang layak membantu ketika kita dalam kesusahan selain rakan serumah zam. Terima kasih wan. Aku sudah minta tolong pakcik teksi kita tu untuk menghantar aku ke airport malam ini. Owh ya wan. Sambung nizam lagi. Nanti kau tolonglah jagakan aiman ya, tengok-tengokkan dia tu. Baiklah zam. Janganlah disusahkan hati. Pandailah aku menjaga dia nanti. Kataku meyakinkan nizam. Kereta myvi putih milik nizam dipandu laju menuju balik ke rumah sewa kami.

Sampai saja di bawah rumah sewa kami. Aku keluar dahulu untuk mengangkat beg bagasiku. Manakala nizam pula masih lagi dalam kereta menunggu seketika sebelum enjin keretanya dimatikan. Tangga kayu rumah sewa kami aku naiki satu persatu. Amat sedih kurasakan apabila mendapat tahu ada rakan serumah kami yang dilanda kesusahan. Sebaik sahaja pintu rumah aku buka, kelihatan terlantar di atas tilam nipis, aiman yang terbaring di sudut ruangtamu rumah sewa kami. Aiman berbaring di atas bantal biru dengan kedua tangan kanan dan kirinya berbalut dengan kapur simen putih dan digantung pada tali nilon dari siling rumah. aiman mengalami patah tangan dikedua belah tangan kanan dan kirinya. Mujurlah kakinya hanya luka ringan dan lebam sahaja. Aku turut berasa sedih dengan apa yang dialami oleh aiman. Aku mengucapkan salam dan terus masuk menuju ke arah aiman. Aiman membuka matanya perlahan-lahan apabila mendengar suara orang masuk ke rumah, dan menggerakkan bibirnya seakan-akan gembira dengan kehadiranku. Aku hanya berdiam diri sedih. Aiman tidak bersuara namun daripada gerak bibirnya seakan memberitahu aku akan keadaannya semakin beransur baik, cuma tidak boleh bercakap ekoran luka dipipi dan bibirnya agak besar, masih lebam dan bengkak. Keadaan aiman kelihatan tidak terurus. Kumis nya mulai panjang dan agak tidak kemas kulihat. Berbeza dengan aiman dulu yang aku tinggalkan sebelum kursus bulan lalu. Aiman tidak dipakaikan berbaju, hanya sekadar memakai kain sarung pelikat sahaja. Ini pastinya usaha nizam mengatur dan mengurus kehidupan aiman selama aiman dalam kesusahan ini. Mujur kau selamat, man. Kataku pada aiman walaupun aku pasti bahawa aiman tidak akan menjawab segala telahan aku. Kereta yang rosak boleh dibaiki, tetapi kau sahabatku tidak mungkin boleh dicari ganti. Aiman kelihatan bersedih dengan apa yang ku rasakan pada ketika ini.

Nizam baru saja melangkah masuk ke dalam rumah sewa kami. Wan, ada air di dapur ya kalau kau dahaga. Pelawa nizam padaku. Jangan risau zam, nanti aku layan diri saja. Lagipun aku ni bukannya tetamu zam. Hehe! Nizam tersenyum. Wan, aku bersiap dulu ya. Belum packing barang-barang aku nak balik kampung ni. Ujar nizam. Baiklah zam. Kataku lagi.

Manakala mulut aiman kelihatan kumat kamit seakan hendak berkata-kata. Aiman, jangan terlalu banyak bergerak ya. Rehat lah betul-betul. Nasihatku kepada aiman. Sambil aku memicit-micit kaki aiman. Aiman kelihatan begitu tenang dengan urutan aku di kakinya. Kasihan aiman. Aku tarik beg bagasi pakaian aku dan dihampirkan dengan tempat aku duduk. Zip beg kubuka. Seluar jeans pesanan aiman aku keluarkan sambil aku tunjukkan kepada aiman. Man ini seluar yang kau pesan tu. Nanti sembuh, man pakailah ya. Aiman hanya berdiam diri, hanya matanya yang kuyu berbicara kepadaku seakan menampakkan kegembiraannya dan terima kasih padaku.

Man, kau rehat dulu ya. Wan hendak bersalin pakaian dulu. Lepas ni wan akan temankan aiman juga ya. Kataku lembut di telinga aiman. Aiman hanya mendiamkan diri. Cuma aku seakan memahami apa saja gerak geri aiman seperti berbicara denganku dalam keadaan yang aku sendiri turut mengerti kemahuan aiman.

Aku masuk ke dalam bilik aku. Pintu bilik ku tutup rapat. Manakala tingkap bilik aku buka luas-luas menyebabkan angin petang itu masuk ke dalam bilik. Nyaman aku rasakan. Aku terus berbaring santai di atas tilam busuk aku. Hehe! Rindunya aku dengan bilik aku ni. Kataku didalam hati. Keadaan suasana dalam bilik aku masih tidak berubah. Sama seperti aku tinggalkan sebelum berkursus tempoh hari. Aku bangkit semula dari katilku, lalu membuka beg bagasi pakaian. Sambil aku mengemas barang-barang pakaian aku. Tiba-tiba saja nizam membuka pintu bilikku dan terus mengajak aku untuk minum di ruangtamu bersama-sama dengan aiman sebelum dia bergerak untuk balik ke kampung nya.

Satu tabiat yang aku jelas tidak suka terhadap nizam dan aiman ialah, mereka berdua sesuka hati membuka pintu bilik aku tanpa perlu mengetuk pintu. Biasa main sergah saja. Pada asalnya aku memang kurang senang dengan sikap begitu. Tetapi disebabkan kerap kali pintu bilikku dibuka tanpa ketuk oleh nizam mahupun aiman, menyebabkan aku pasrah dan membiarkan saja mereka berbuat begitu. Akibatnya, sehinggalah sekarang aku tidak pernah mengunci pintu bilikku. Sehinggakan, jika aku ingin melancap sekali pun, aku tidak akan sesekali mengunci pintu bilikku. Aku biarkan saja tertutup tanpa kunci. Aku yang memang gemar melancap dan amat kerap mengurut pelir sendiri, tidak pernah mengunci pintu bilik. Dan sudah banyak kali juga lah nizam mahupun aiman ternampak aku melancap dengan santai dalam bilikku. Tetapi yang bestnya mereka sedikitpun tidak menampakkan sikap mencebik atau tidak suka. Bahkan mereka amat supporting dan amat terbuka sekiranya melihat aku melakukan sesi melancap, mereka kadang-kadang duduk bersama di tepi tilam aku sambil bercerita mengenai apa yang hendak mereka bincang denganku sambil aku pula terus layan melancap batang pelir aku yang sedang tegang, yang pada ketika itu aku adalah telanjang bulat di atas katil.

Aku keluarkan baju T-shirt yang nizam pesan dan beberapa keychain untuk mereka berdua dan di letak atas meja kayu. Aku bangun dan menanggalkan baju kemeja, seluar panjang dan seluar dalam. Semuanya aku letak dalam bakul di tepi almari aku. Aku kini yang berbogel terasa amat selesa sekali, kerana begitu lama aku berkursus tiada kesempatan untuk berbogel dalam bilik hotel dengan zafri. Aku berdiri tegak di hadapan cermin. Jadi, kini sudah tiba masanya aku menyambung semula rutin hidup ku yang tertangguh dek kursus tersebut. Almari kayu yang menyimpan segala pakaian aku buka untuk mengambil tuala nipis berwarna perang cair. Aku capai dan membalut di pinggangku. Terus saja keluar bilik, aku menemui nizam dan aiman sambil membawa baju pesanan nizam dan juga keychain sebagai oleh-oleh aku saja. Aku rasa begitu selesa dengan bertuala begini saja. Nizam pula sudahpun bersiap sedia untuk bertolak dengan baju t-shirt belang marun dan berjaket hitam dengan seluar jeans hitam juga. Manakala aiman masih lagi seperti tadi yang kulihat hanya terlantar kaku. Nah zam, ini ada baju yang kau pesan tu. Juga dengan keychain cenderahati ini, untuk kau dan aiman. Owh iya kah ni wan? Terima kasih ya wan. Sama-sama. Jawabku.

Wan, kau tolong jagakan aiman ya. Pinta nizam dengan suara yang sayu. Aku hanya mendiamkan diri, suasana rumah amat sepi. Yang kedengaran hanyalah bunyi desiran kipas siling rumah sewa kami. Aku sedih dengan apa yang menimpa aiman rakan serumahku. Jangan lupa makan kan aiman ubat setiap hari, dan mandikan dia dengan air panas, wan. Aiman tidak boleh menggerakkan tangannya, namun kakinya normal dan boleh bergerak. Baiklah zam. Aku akan menjaga aiman seperti abangku sendiri. Janganlah kau khuatir zam. Aku berjanji kepada nizam. Baiklah wan, ubat aiman mesti disuapkan setiap pagi. Tambah nizam lagi. Tidak lama kami duduk bertiga, kedengaran bunyi hon kereta. Ahh wan, itu mesti pakcik teksi yang sudah sampai. Nizam keluar untuk menjenguk. Memang betul telahannya, pakcik salim akan menghantar nizam ke airport untuk balik ke kampungnya. Ok lah wan, aku gerak dulu ya. Man, aku gerak dulu ya. Ada masa nanti aku hubungi kamu berdua. Talian telefon di kampung aku tidak begitu bagus. Kadang kala tiada talian. Kata nizam kepada aku dan aiman. Kami berpelukan. Nizam memeluk aku yang bertelanjang dada. Walaupun begitu, rasa sedih amat aku rasakan pada saat itu. Nizam mengangkat beg bagasi pakaiannya dan menuruni tangga ke bawah rumah. Aku melihat nizam pergi meninggalkan kami untuk seketika. Teksi pakcik salim akhirnya hilang dari pandangan. Kini aku melangkah masuk semula ke dalam rumah. Pintu aku rapatkan. Aiman aku lihat masih lagi terbaring, manakala matanya sudah lama terlelap. Mungkin aiman sudah tidur. Aku mengemas barangan pakaian untuk aiman di tepinya. Dan kemudian aku bergerak ke dapur. Cerek aku isi dengan air paip untuk menjerang air panas. Sambil menunggu air itu mendidih, aku terus masuk ke kamar untuk mandi membersihkan diri daripada keringat licin yang membaluti diriku. Tuala nipis yang berwarna perang cair aku tanggal dan sangkutkan ke paku di dinding kayu. Tubuh ku kini bogel, aku siram dengan air yang memang sudah sedia ditadahkan dalam kamar ini. Aaahh dinginnya air hujan yang ditakung membasahi diriku. Sabun mandi ku capai dan terus menyabun di seluruh tubuh. Muka dan badan aku sapu sabun dan seterusnya ke peha dan kedua belah kaki, manakala batang pelir aku sabun kemudian. Aku sabunkan kedua tanganku dan digosok berkali-kali agar buih sabun yang banyak aku tekapkan di batang pelir aku. Buih sabun itu aku gunakan bagi membersihkan batang pelir aku dengan teknik seakan melancap. Caranya ialah persis seperti melancap dengan menyorong tangan di batang pelir aku ke hadapan dan belakang berulang kali sehinggalah batang pelir aku menegang keras. Lagi keras lagi baik pasal lagi senang dibersihkan andai batang pelir kita mempunyai daki. Aku menggosok batangku seperti melancap berulang kali sehinggalah perasaan seakan terpancut dicapai, tetapi aku tidak akan pancut. Sebaik sahaja perasaan itu tiba, aku kena berhenti serta merta agar tidak terpancut. Aku menarik nafas panjang dan melepaskan tanganku dari batang pelir ku agar tidak tersentuh lagi yang akhirnya boleh menyebabkan pancutan berlaku. Pada ketika itu batang pelir aku terangguk angguk seakan ingin menembak tetapi tidak berlaku. Aku berjaya menahan ledakan sperma aku daripada meletus. Air dalam gayung aku siramkan ke batang pelir aku, ku siram berkali-kali sehinggalah buih sabun lenyap. Kini batang pelirku sudah bersih dan ia memenuhi piawaian kebersihan yang persetujui oleh pakar-pakar melancap sedunia hehe! Maksud bersih bagiku ialah, setelah selesai mandi batang pelir akan kelihatan berkilat apabila ia menegang nanti. Bagiku pemandangan begitu amat sensual, dan menambah perisa dalam sesi melancap aku. Tuala aku capai semula dan ku lap seluruh tubuh badan ku. Batang pelir aku yang masih belum dipuaskan, menegang semula perlahan-lahan apabila tersentuh dengan tuala kasar. Aku biarkan saja. Tuala aku balutkan dipinggangku, semakin ketat balutan dipinggang, semakin menegang batang pelir aku. Menyebabkan ketegangan batang pelir aku sudah tidak boleh disembunyikan lagi. Timbulan itu amat jelas kelihatan di tuala aku. Aku membuka pintu kamar mandi dan bergerak keluar. Kelihatan aiman masih lagi terbaring tidur. Mungkin itu adalah kesan sampingan ubat-ubatan yang diberikan oleh nizam sebelum dia bergerak balik tadi. Tidur yang panjang boleh membuatkan badan aiman memulihkan tubuhnya sendiri agar cepat sembuh. Makanya, aiman perlu makan ubat dan rehat yang cukup. Namun kebersihan dirinya juga harus dititik beratkan, untuk itu aku yang kena mengambilberat.

Aku duduk menghampiri aiman. Tuala aku singkap sedikit bagi melindungi batang pelir aku yang menegang dan terkeluar dari celah tuala. Perlahan-lahan aku mengejutkannya, dengan lembut aiman membuka matanya sambil membelek mukanya ke arah aku. Kedudukan muka aiman betul-betul menghadap batang pelir aku yang sedang dilindungi tuala. Aku membisikkan dengan suara yang perlahan. Man, kita mandi dulu ya. Wan akan mandikan aiman dengan air panas lepas ni okay. Badan aiman ku perhatikan sudah melekit dek keringat aiman seharian. Bibirnya bergerak-gerak seperti memberitahu aku bahawa dia pasrah dengan musibah yang telah berlaku dengan dirinya, dan hanya mengharapkan aku untuk mengurus akan dia. Dari matanya aku perhatikan aiman amat memerlukan pertolongan aku. Terserahlah padaku untuk menguruskan kehidupan aiman selama dia sakit ini. Sejurus selepas itu, aiman memalingkan semula kepalanya menghadap siling. Aku mengusap kepala aiman.

Aku bangun semula dan membetulkan ikatan tuala aku yang hampir terlondeh. Batang pelir aku nampaknya masih tegang. Aku biarkan sahaja. Dan bergerak ke dapur untuk mengambil air mendidih sebelum ditumpahkan ke dalam besen. Aku campur dengan air paip agar tidak terlalu panas dan sedikit suam. Kemudian aku bawa besen itu ke ruang tamu dan diletakkan berhampiran perbaringan aiman. Aku bergerak masuk ke dalam bilik aiman untuk mengambil tualanya dan seluar dalam aiman. Tidak susah untuk mencari barang yang aku perlukan sebab semuanya ada di dalam almari kayu dalam biliknya. Bilik aiman kelihatan sedikit semak. Katilnya masih lagi berselerak dengan selimut, bantal dan cadar yang tidak berkemas. Sudah dua minggu tidak berkemas sejak aiman kemalangan. Mungkin nizam juga tidak berkesempatan mengemaskan bilik aiman. Manakala pakaian kotornya masih berlonggok di dalam bakul. Aku dengan berani membongkar pakaian kotor aiman. Ku lihat baju kemeja kerja aiman, dengan seluar slacknya terkumpul semuanya didalam bakul. Masih kuat lagi bau minyak wangi aiman melekat di bajunya. Seluar dalam aiman pula di letak didalam satu lagi bakul yang berhampiran dengan bakul pakaian kotor. Di dalam bakul spender itu, dengan perasaan berdebar aku menyelongkar beberapa seluar dalam milik aiman yang sudah dipakai tetapi belum sempat dibasuh. Wah seksinya aiman ni, kataku di dalam hati. Di spender aiman aku terlihat beberapa helai bulu panjang dan kerinting milik pelir aiman yang gugur dan tersangkut di seluar dalamnya. Terdapat juga sisa-sisa air mani dan air mazi yang sudah kering sejak dua minggu. Kerak putih dan jernih meliputi di bahagian punggung spender, ini bermakna aiman melancap dan mengelap air maninya menggunakan spendernya di bahagian punggung spender. Perbuatan aku yang tidak disengajakan ini membuatkan batang pelir aku terus terangsang menegang. Menyebabkan kekerasan batang pelir aku menonjol dari tuala. Aku dengan perlahan-lahan mencuba untuk mencium apakah bau spender aiman yang telah dipalit air mani kering dua minggu lalu. Fuh! Bau masam bekas keringat aiman masih lagi tertinggal. Bau peluh jantan aiman ku sedut dalam-dalam menyebabkan batang pelir aku semakin mengeras tanpa dipegang. Puas aku mencium, aku letak semula spender aiman ke dalam bakul. Aku bergerak keluar dari biliknya setelah mendapat tuala dan seluar dalam bersih untuk aiman pakai.

Aku bergerak menghampiri aiman dan duduk berdekatan dengannya. Aku longgarkan ikatan kain sarung pelikat aiman dengan berhati-hati. Aiman hanya mendiamkan diri, wajahnya kelihatan tenang saja. Badan aiman terasa hangat namun melekit. Kain sarungnya aku mula londehkan dan aiman rupanya tidak memakai seluar dalam. Mungkin nizam tidak memakaikan aiman spender. Perlahan-lahan kain sarung aiman aku tarik ke bawah dan dilondehkan daripada aiman. Kini aiman sedang terbaring telanjang bulat tetapi dengan kedua tangannya masih tergantung dan dibalut simen akibat patah tulang. Kain sarung pelikat aiman aku letak ditepi. Sekarang ini aiman sedang berbogel. Dan pastinya aku akan memandikan aiman agar dia bersih dan selesa berehat tidur nanti. Aku dengan jelas dapat memerhatikan batang pelir aiman yang lembik dan kendur. Besar batang pelir aiman yang lembik seakan sosej merah jambu yang lembut, dengan dihiasi bulu-bulu pelir aiman yang sangat lebat kehitaman. Nampak sangat tidak terurus. Aku menyentuh batang pelir aiman perlahan-lahan sambil membelek-belek dan diletak diatas tapak tanganku, dengan tujuan untuk melihat sebarang kecederaan seandainya tidak dapat dikesan oleh doktor sebelum ini. Tapi nampaknya keadaan kaki dan batang pelir aiman normal dan tidak cedera. Aku mengambil tuala kecil dan direndam di dalam besen air panas. Setelah itu tuala diperah dan disapu ke badan aiman bermula dengan mukanya aku lap dengan lembut. Aiman nampaknya selesa dan tenang. Setelah itu aku ulang lagi proses tadi dengan mengelap pada bahagian telinga, leher, dada aiman, puting nya yang tajam menancap, celah ketiak, belakang, perut, bulu pubik, peha, kaki dan akhir sekali batang pelir aiman. Di bahagian pelirnya, aku tumpukan dengan menarik sedikit kerandut buah zakar aiman untuk dilap, kedua-dua biji pelir aiman aku tekan perlahan-lahan dan aku lap agar bersih. Kedua-dua biji buah zakar aiman aku ramas. Bulu-bulu kerinting yang kehitaman aku lap dengan kain basah. Selepas bersih baru aku mengelap pada batang pelir aiman pula. Dengan menggunakan dua tangan aku pegang batang pelir aiman dan dimulakan dengan mengelap pada takuk zakar dan kepala zakarnya dengan kain basah. Aku ulang beberapa kali mengelap batang pelir aiman menyebabkan batang pelirnya secara spontan menegang. Mengeras menghala ke arah aku iaitu sebelah kanannya, kerana sebelum ini aiman biasa melancap menggunakan tangan kirinya, jadi batang pelir aiman menegang menghala sebelah kanan. Itu adalah perkara normal. Semua lelaki akan menegang batang pelirnya andai digesel berulang kali. Semuanya aku lakukan dengan hati-hati dan lemah lembut. Batang pelir aiman, mengendur semula apabila aku tidak lagi menyentuhnya. Selesai saja semua itu, aku sapukan bedak talkum di badannya. Spender aiman aku tidak pakaikan pada aiman. Biarlah aiman tidak berspender asalkan dia selesa. Cuma aku pakaikan dia kain sarung agar dia tidak kesejukan. Setelah itu, aku bisikkan pada aiman untuk berehat agar cepat sembuh. Aiman ku lihat sudahpun tidur, dan kain sarung pelikat aiman aku singkap dari bawah. Yang pastinya batang pelir aiman sudah pun mengendur dan lembik, berehat seperti tuannya.

Aku masuk ke dalam bilik dan pintu aku biarkan terbuka tanpa perlu ditutup, takut-takut nanti aiman memerlukan pertolongan aku jika dia ingin berbuat sesuatu. Dalam bilik, aku tanggalkan semula tuala dan disidai di atas kerusi kayu yang sudah usang. Nyaman sekali ku rasakan apabila bertelanjang bulat sendirian di dalam bilik. Hanya tingkap bilik aku tutup rapat, sebelum itu diperhatikan di luar rumah kelihatan dari jauh kanak-kanak sedang berlari-lari menuju rumah masing- masing. Senja semakin berlabuh dengan bayu dingin mula menyapu muka, dan seluruh tubuhku. Bidai tingkap rumah aku rapatkan. Bilikku menjadi kelam sedikit, lampu aku petik dan menerangi bilik keramat aku. Aku berbaring di atas katil ku yang amat ku rindui. Sudah sekian lama ku rasa tidak menikmati saat-saat sendirian di atas katil aku ini. Aku berbaring di tengah-tengah katil. Kedua kaki aku buka luas amat selesa dan enjoy aku rasakan. Angin dari kipas ku rasa amat nyaman apabila menyentuh seluruh tubuhku, peha dan batang pelir aku aeakan rasa ditiup. Dengan berbaring telentang, batang pelir aku melakukan tugasnya menegang tanpa disuruh. Aku biarkan saja batang pelir aku membuat hal nya sendiri. Perasaan mengantukku semakin menguasai diri dan aku harus terus merehatkan tubuhku dengan telanjang bulat begini, aku rasa amat santai.

Tanpa aku sedari, kepala batang pelir aku mengembang dengan mekar, ibarat kepala ular senduk yang hendak menyemburkan bisanya mematuk musuh. Ketegangan pada batang pelir aku rasakan, amat mengasyikkan. Nikmat sekali aku rasakan. Aku langsung tidak menyentuh batang keramatku. Ku biarkan saja. Hanya angin dari kipas siling yang tidak henti-henti membelai manja batangku menambah kekerasan batang. Begitu lama batang pelir aku mengeras, menyebabkan mulut lubang pelir aku seakan-akan membuka lubang kencing di kepala pelir aku dan mengalirkan dengan perlahan-lahan air mazi. Cecair lendir jernih yang dihasilkan apabila seseorang lelaki merasa keghairahan pada tahap tertinggi. Apa yang aku rasakan ialah air mazi aku mengalir dengan banyak sehingga membasahi seluruh kepala pelirku dan sebahagian batang aku dibasahi dengan lendir air mazi. Aku yang masih lagi terbaring menikmati sesi rehat sambil telanjang bulat. Semakin lama perasaan ghairah aku memuncak tanpa dapat dikawal lagi. Tanganku terasa berat dan seolah-olah aku berasa kaku. Kedua kakiku juga tidak dapat digerakkan. Apa yang pasti hanya batang pelir aku yang tercatuk-catuk bergerak. Akhirnya aaaaarrrrgghhhhh…… aaaarrrrrghhh… terpancutlah cecair kental yang dikenali dengan nama air mani dilepaskan ke udara. Dan jatuh semula ke atas puting dada ku menyebabkan aku terkejut!!! Aaarrrghh… rupa-rupanya aku bermimpi. Mimpi basah seorang lelaki dewasa. Lampu bilikku masih lagi bernyala, dan kipas siling masih berputar seperti hari-hari yang lalu. Aku bangun dan bersandar di kepala katil. Ku lihat diriku masih lagi berbogel tanpa pakaian. Manakala batang pelir aku sudah lembik dengan kesan sisa air mani jelas kelihatan dan sisa air mazi yang sudah kering terlihat jelas di kepala pelirku. Aku capai jam tangan di atas meja menunjukkan masa sudah pukul 8:30 pagi. Aku bangkit dari katil. Dan berjalan ke arah kerusi kayu untuk mengambil tuala dan dibalut ke pinggang. Pakaian kotor yang aku kumpul di dalam bakul, aku bawa keluar. Pintu bilikku yang memang sudah terbuka sejak semalam, aku lalui sambil mengangkat bakul baju. Nampaknya aiman masih lagi tidur di ruangtamu. Tangannya masih lagi tergantung, dada aiman yang bidang amat indah ku saksikan apabila terkena sinaran cahaya matahari yang masuk dari celah-celah tepi jendela rumah. Kain sarung pelikat yang aiman pakai sudahpun terlondeh dan tersingkap. Ikatan sarung aiman telah terlerai menyebabkan batang pelir aiman terdedah dan nampak jelas kelihatan bulu-bulu kehitaman di celah kelangkang aiman. Namun batang aiman tidak tegang. Hanya lembik dan lembut seperti semalam. Bakul pakaian kotor aku letak di tepi aiman.

Aku menghampiri aiman dan membangunkannya untuk bangun pagi. Man, bangun ya. Sudah pagi ni. Kataku lembut. Aiman akhirnya terjaga dan membuka matanya perlahan-lahan. Man bangunlah ya. Kejap wan buatkan man air susu ya. Aku menarik kain sarung aiman dan menutup semula batang pelir aiman yang kelihatan. Hari ini aku tidak kerja. Majikan memberikanku cuti rehat balik dari kursus. Jadi boleh lah aku menjaga kebajikan aiman semasa dia masih sakit ini. Aiman membuka matanya dan memalingkan muka ke arahku. Terima kasih wan. Bisikan aiman membuatkan aku terkejut apabila aiman sudah mula bersuara, tetapi suaranya masih amat perlahan. Iya man. Jangan terlalu bercakap ya. Man rehat lah betul-betul. Baiklah wan, jawab aiman dengan suara serak yang perlahan. Hanya dapat aku dengari jika aku merapatkan telingaku ke arah mulut aiman. Aku melangkah menuju ke dapur rumah kami dan menjerang air panas. Aku bancuh air susu di gelas mug kegemaran aiman.

Siap saja membuat air susu, aku masuk semula ke ruang tamu tempat perbaringan aiman. Aku mula memikirkan di mana ubat aiman diletakkan. Aku cuba menghubungi nizam untuk bertanyakan dimana dia meletakkan ubat aiman. Beberapa kali aku mendail tetapi gagal, nizam tidak berjaya aku hubungi. Menyebabkan aku berhenti mendail dan berusaha mencari ubat aiman. Pasti ada di dalam bilik aiman, teka aku. Gelas susu aku letak ditepi aiman, dan masuk ke dalam aiman untuk mengambil ubatnya.

Aku membuka pintu bilik aiman dan terus menuju ke arah meja kayunya. Di atas meja tiada bekas ubat yang kelihatan. Hanya minyak rambut, bedak, perfume, dan sikat hanya kelihatan. Laci meja aku tarik dan mencari terus mencari. Ada satu botol putih aku temui. Tanpa label dan tulisan. Aku buka penutup botol, dan di dalamnya masih lagi banyak kapsul yang berwarna coklat. Aku ambil dua biji kapsul coklat dan aku bawa keluar. Aiman masih berbaring, dan matanya tertutup seakan masih lagi mengantuk. Dengan perlahan aku mengejutkan aiman semula dan memberikan dia ubat untuk ditelan. Aiman masih lagi memejamkan matanya seakan lemah, aku angkat kepala aiman sedikit, dan mulutnya dibuka, memudahkan aku memasukkan dua biji kapsul untuk dimakan oleh aiman. Aku yakin ubat yang diberikan ialah antibiotic. Sebaik saja aiman menelan ubat itu, aku memberikan aiman air susu suam untuk memasukkan ubat yang ada di dalam mulut aiman. Akhirnya aiman telahpun selesai menelan ubatnya. Susu panas, habis diminum aiman. Selepas itu, aku biarkan aiman menyambung tidurnya. Man rehat lah ya bisik ku kepada aiman.

Aku pula mengambil semula gelas tadi dan membawa ke dapur, bersama-sama dengan bakul pakaian kotor. Aku membancuh sendiri air minuman kesukaan aku iaitu air kopi susu sambil duduk di meja makan. Selesai saja minum panas, aku masuk ke kamar mandi dengan membawa pakaian kotor untuk aku basuh. Di dalam kamar mandi, aku menanggalkan tuala aku agar tidak terkena tempias air basuhan. Jadi, kini aku membasuh pakaian aku dengan keadaan berbogel, dengan pintu kamar mandi aku biarkan terbuka agar mudah aku mengawasi keadaan aiman. Basuhan pakaian aku yang banyak amat memenatkan aku. Hampir sejam juga lah aku berada di dalam bilik mandi. Dengan badan aku yang kebasahan akibat tempias air basuhan pakaian aku, menyebabkan aku rasa kedinginan. Batang pelir aku semakin mengecut dan mengecil. Comel saja ku lihat, lebih-lebih lagi batang pelir aku dipenuhi bulu lebat yang hitam kerana belum dicukur sejak beberapa minggu menyebabkan batang aku nampak ciput saja macam batang pelir budak-budak kecik, tetapi di lindungi dengan rimbun bulu pelir yang kerinting. Aku capai semula tuala nipis aku dan dibalutkan ke pinggangku untuk menutup kemaluan aku sebagai lelaki dewasa.

Kini semua baju aku yang siap dibasuh aku masukkan ke dalam baldi dan dijemur di ampaian luar dapur rumah sewa kami. Cahaya suria di luar rumah sangat cerah dan dengan angin pagi yang segar amat padan untuk menjemur pakaian aku yang banyak dibasuh. Betapa lama nya aku menjemur pakaian akhirnya badanku yang tadinya basah terkena air tempias air basuhan telah menjadi kering. Aku masuk semula ke kamar mandi dan menyangkutkan semula tuala untuk aku mandi. Aku yang kini sudah berbogel, mula menyiram tubuh badanku. Air yang sudah ku tadah di dalam besen besar aku jirus ke tubuhku menyebabkan aku merasakan kesegaran dan kedinginan pagi. Sabun mandi dan syampu ku ratakan ke seluruh tubuh badan ku supaya bersih. Terutamanya pada bahagian ketiak dan celah kelangkang selain batang pelir aku yang disaluti dengan air mani semalam. Setelah mandi bersih dan segar. Aku mengelap tubuh badanku dengan tuala. Aku kini ingin mencukur lagi bulu pelir aku yang lebat. Pisau cukur yang berwarna perak ku letak di atas para-para sejak beberapa minggu lalu sebelum aku ke kursus, aku capai dan ku ganti mata pisaunya dengan mata pisau yang baru. Aku menyapu sabun pada batang pelir aku yang lembik agar mudah bulu-bulu kasar yang kerinting itu dicukur. Cara aku mencukur bulu pelir aku sama seperti yang aku buat pada sesi mencukur yang lalu. Cukuran haruslah bersih dan licin tanpa meninggalkan sehelai bulu pun. Hampir setengah jam aku berada di dalam bilik mandi ini, mencukur bulu pelir aku. Semua bulu-bulu tadi aku kumpul di dalam satu bekas dan ku bawa ke bilik ku. Jika aku buang di kamar mandi ini, aku risau akan menyebabkan lubangnya tersumbat nanti. Maka, aku bawa saja ke bilik, nanti ada masa aku akan buang juga di tempat yang sesuai. Aku berdiri di hadapan cermin besar dalam kamar mandi ini. Aku berasa bangga dengan hasil kerja aku mencukur. Nampak seksi dan bersih sekali. Aku ambil tuala tadi dan ku lilit semula di pinggangku.

Aku melangkah keluar dari kamar mandi. Rasa segar meliputi diri aku. Sambil itu, aku menghampiri aiman untuk mengawasi dia sekiranya aiman memerlukan sebarang bantuan. Aku lihat mata aiman masih terpejam rapat mungkin kesan ubat menyebabkan dia mengantuk. Muka nya kelihatan merah terang, begitu juga dengan dada aiman yang bidang kelihatan kemerah-merahan dengan nafas yang dihembuskan oleh aiman kelihatan kencang. Aku menjadi risau. Aku sentuh dadanya dan mengurut-urut beberapa kali jika aiman sesak nafas. Man, kenapa ni? Apa yang berlaku? Aku berbisik kepada aiman di telinganya. Aiman membuka perlahan-lahan matanya dan mula bersuara. Aku tidak tahu wan, cuma aku rasa panas badan ni. Baiklah man. Kataku ringkas. Aku ambil minyak angin dan ku sapu di dadanya. Aku gosok perlahan-lahan. Muka aiman masih juga kemerahan, cuma nafas nya sudah mula beransur reda. Apabila melihatkan aiman sudah kembali tenang begitu. Aku bangun perlahan-lahan dan mengetatkan semula tuala aku. Aku tinggalkan aiman sendirian berehat.

Masuk ke dalam bilik ku, aku tanggalkan tuala di atas kerusi kayu. Aku yang berbogel rasa santai berbaring di atas katil. Aku menyandar malas di kepala katil. Aku belek-belek batang pelir aku sambil aku menekan-nekan buah zakar aku untuk memastikan buah zakar aku berada dalam keadaan baik. Nampaknya buah zakar aku berada dalam kondisi yang memuaskan.

Aku mulakan melancap batang pelir aku dengan teknik yang biasa saja menggunakan tangan kanan. Manakala tangan kiri aku meraba-raba tubuh badanku. Aku melancap batang pelir aku dengan tenang dan santai. Suasana dalam bilik aku sepi sekali. Yang kedengaran hanyalah bunyi kipas siling, dan sesekali bunyi kicauan burung di hutan belukar belakang dapur jelas kedengaran. Seolah-olah bersiul mengusik aku melancap secara terbuka. Tingkap bilik memang sudah dibuka awal pagi tadi. Manakala pintu bilik aku sengaja tidak dirapatkan. Aku biarkan terbuka bebas untuk keselamatan aiman andai ada apa yang dia mahukan. Udara segar masuk ke dalam bilikku melalui tingkap terasa membelai di batang pelir aku. Air mazi sudah banyak meleleh di kepala pelir aku. Urat-urat jantan yang berselirat sudah banyak yang timbul melengkapkan aksesori yang perlu ada pada sebatang pelir seorang lelaki seperti aku. Mataku masih lagi terpejam sambil tanganku mengurut batangku perlahan-lahan. Mulutku tercungap-cungap bernafas dalam keghairahan. Dadaku turun naik dengan pantas. Air mani yang berada di dalam kantung pelir ku rasakan sudah lama bersiap sedia untuk dilepaskan ke udara bagi meraikan kepulangan aku ke bilik keramat aku ini. Sesi melancap aku agak lama hampir dua jam begitu. Aku lebih suka melancap secara santai ataupun edging dalam bahasa inggeris. Tengah aku mengurut-urut batang aku tiba-tiba kepala pelir aku mengembang dengan maksimum dan lubang pelir aku sudah mula menganga. Itu menandakan air mani aku akan terpancut pada bila-bila masa saja ni. Hanya jeda beberapa minit. Aaaaarrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…….. suara erangan panjang aku terlepas dari mulutku. Arrrggghhh… aaaarrrggghhh…. Beberapa das pancutan aku lepaskan menyebabkan seluruh dada dan tubuh aku dibasahi dengan air mani pekat. Nafas ku yang kencang mula mengendur dan beransur pulih secara perlahan-lahan.

Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… suara itu amat mengejutkan aku. Suara siapakah itu? Soal hatiku. Aku membuka mataku. Ku lihat laptop di atas meja aku masih lagi terpadam, itu bukan suara movie. Aku memastikan lagi bunyi apakah itu? Adakah itu suara erangan kesakitan ataupun suara erangan orang yang keghairahan. Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… suara itu berterusan. Aku bangun dari katilku dan mengambil tuala nipis aku. Aku palit segala air mani yang melumuri dadaku pada tuala. Dan aku balut ke pinggangku. Aku keluar perlahan-lahan dari bilik ku. Suara itu datangnya dari ruang tamu. Itu tempat aiman dibaringkan. Aku lihat aiman sedang mengerang. Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… Aaarrghh… aku menghampirinya. Mata aiman masih tertutup. Mukanya kelihatan merah. Aku menjadi risau. Aiman mengerang kesakitan ni barangkali. Getus hati kecil ku. Di dadanya kelihatan turun naik dengan pantas, mulut aiman tercungap-cungap seperti kekurangan oksigen. Aku menyentuh dada aiman, rasa amat hangat dan panas sekali. Mulut ku hampiri ke telinga aiman. Man, kenapa ni? Apa yang berlaku. Rasa sakit kah man? Tanya ku bertalu-talu. Aiman tidak dapat membuka matanya. Tetapi mulutnya kumat-kamit bercakap. Suaranya amat perlahan. Aku mengurut dada aiman berulang kali supaya dia tidak menjadi sesak. Sambil aku mengurut dada aiman. Aku paling muka ku ke arah kaki aiman yang diselubingi dengan kain pelikat. Di tengah-tengah bahagian pelir aiman kelihatan bonjolan seakan-akan khemah. Aku singkap kain sarung aiman dari arah kakinya aku tarik ke atas menampakkan lutut aiman, peha nya seterusnya bahagian pinggang aiman. Kain sarung itu aku tahankan pada bahagian perut aimna. Kini sudah jelas batang pelir aiman menegang dan membesar terutama sekali pada kepala pelir aiman sudah licin dibasahi dengan air mazi. Aku menyentuh batang pelir aiman dengan tenang saja. Aku tidak mahu dikatakan nanti oleh aiman, bahawa aku ini kawan yang mengambil kesempatan atas kesusahan orang lain. Batang pelir aiman amat keras ku rasakan. Kepala pelirnya sudah licin seakan disapu dengan gam. Aku menjadi ghairah semula. Namun perasaan itu aku bendung. Aku berbisik kepada aiman. Man, apa yang berlaku man? Kenapa dengan aiman? Aiman bersuara lagi tetapi perlahan. Wan, aku rasa gatal sangat pada batang aku. Tolong kendurkan batang aku wan. Tolong aku wan. Tolong wan. Kata aiman berulang kali. Seolah-olah dia dalam kesusahan. Apa yang berlaku? Tanyaku lagi didalam hati kecilku.

Aku membetulkan duduk ku di tepi aiman. Aku mesti menolong aiman. Mengapa dia minta tolong begini? Bukankah melancap itu benda yang nikmat? Mengapa pula aiman menyuruh aku menyegerakan aku untuk mengendurkan batang pelir aiman? Aku menanggalkan kain sarung aiman. Dia masih lagi memejam matanya. Mukanya kemerahan dalam keghairahan dengan dadanya juga merah dipenuhi dengan darah syahwat. Kain sarung aku buang ke tepi. Begitu juga tuala aku juga aku tanggalkan. Kini yang tinggal hanyalah dua orang lelaki dewasa sedang berbogel. Seorang sedang dilanda musibah kesusahan sakit dengan kedua tangannya tergantung akibat patah. Dan kedua kakinya sedang terkangkang luas dengan sebatang otot jantan yang berurat menegang tegak menunjuk ke siling rumah, orang yang dimaksudkan ialah aiman. Manakala seorang lagi lelaki sihat yang sedang duduk berbogel di tepi pesakit dengan batang pelirnya menunjuk ke arah pesakit, orang itu ialah zaqwan ataupun diriku sendiri.

Dengan penuh kasih sayang aku mulakan dengan menyentuh dan kemudian menggenggam batang pelir milik aiman dengan penuh sedar dan tanpa malu. Semua buang perasaan segan aku. Kini dengan penuh sedar aku meletakkan batang pelir aiman yang sedang menegang di atas tapak tanganku. Batang aiman sepanjang dua genggaman memang mengujakan bagiku. Aku merasakan denyut nadi yang laju di seluruh batangnya. Kepala pelir aiman aku lumurkan dengan air mazi yang dia luahkan, ku campur dengan air mazi aku sendiri yang sedang meleleh di kepala batangku. Aku mulakan sesi melancapkan batang pelir aiman perlahan-lahan agar aiman dapat menikmati lancapan aku dengan santai juga. Urutan yang perlahan nampaknya tidak berjaya bagi aiman. Hanya tidak sampai sepuluh kali aku melurut batangnya turun naik, aiman terjerit. Aaarrrrgggghhhhh….. Aaarrrrgggghhhhh….. Aaarrrrgggghhhhh….. aiman terpancut! Airmaninya pekat dan kental. Aiman melepaskan das spermanya ke arah aku. Dada dan leher aku basah terkena lendir milik aiman. Kedua tanganku masih lagi menggenggam batang pelir aiman. Tidak sempat hendak berbuat apa, aiman sudahpun terpancut. Badan nya yang kejang kini sudah mula kendur dan longgar. Naik turun dadanya sudah mula beransur tenang. Aku palit segala air mani aiman yang mengenai tubuhku di tuala aku. Manakala aiman ku lihat sudah lega dan tidur dengan matanya terpejam rapat. Walaupun begitu batang pelir aiman masih lagi keras dan tegang. Aku biarkan saja. Aku lega kerana dapat membantu aiman dalam kesusahan hehe! Kain sarungnya aku pakaikan semula. Sesekali terkena juga sisa air mani aiman pada kain sarungnya. Batang aku pula yang sedang tegang, aku sapu dengan sisa air mani aiman yang melekat di leher dan di dada ku sapu pada batang pelir ku. Kemudian aku ambil tuala dan bergerak masuk ke dalam bilik ku. Aku berjalan bogel dengan batang aku terhoyong hayang bergoyang tegang. Aku berbaring dia atas katil ku dan terus melancap buat ke sekian kalinya. Dipendekkan cerita, aaaarrrrrggghhhh… pancutan hasil lancapan aku pada sesi berikutnya amat mengujakan. Jeritan aku lebih keras daripada tadi. Aku juga tidak tahu jika jeritan erangan aku ketika pancutan dilepaskan dari lubang pelir aku menyebabkan aiman terjaga lagi. Aku tidak berupaya mengelap air mani yang terpancut. Aku akhirnya tertidur sejurus saja melancap tanpa tuala dengan pintu bilik aku terbuka luas. Aku tertidur sehingga lewat petang. Kejadian ini aku ceritakan kepada nizam, sekembali dia dari balik kampung. Alangkah terkejutnya aku bahawa aku telah menyusahkan aiman rakan serumahku. Aku tersalah bagi aiman makan ubat. Ubat yang ku bagi adalah ubat perangsang seks milik aiman. Ubat aiman yang dibekalkan hospital ada disimpan di dalam peti sejuk kata nizam. Aku menjadi serba salah. Akibatnya hampir seminggu batang pelir aiman menegang keras dan aiman minta aku melancapkan batang nya sebanyak dua kali setiap hari. Dan sebanyak itu jugalah aku turut melancap sama. Kasihan aiman, adakah aku menganiaya aiman???

Wan terima kasih atas sokonganmu dan bantuan mu selama aku sakit bulan lalu. Kata aiman kepada aku dan nizam semasa kami makan malam di dapur rumah kami. Aiman sudah sembuh dan boleh bekerja seperti biasa. Kami gembira dengan perkembangan positif kesihatan aiman. Yang paling aku tidak dapat lupakan ialah kau telah menolong melancapkan batang aku setiap hari sebanyak dua kali! Itu yang paling aku respek dengan kau wan. Luah aiman pada aku. Aku enjoy dengan apa yang berlaku walaupun pada ketika itu aku sedang sakit, wan. Terima kasih ya wan. Sama-sama man. Kata ku. Apa guna rakan serumah kalau tidak tolong menolong. Hahaha! Kami ketawa serntak bersama. Kalau lepas ni, kau tolong lancapkan batang aku pula boleh kah wan? Pinta nizam pula. Hahaha! Kami ketawa serentak begitu juga dengan aiman. Boleh takda masalah lah. Jawabku dengan yakin.

Pengalaman ini adalah pengalaman sebenar yang aku lalui, dan bercampur aduk dengan fantasi aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk penambahbaikan cerita aku ini ya. Kadang kala susah juga mahu perah idea. Mana tahu ada idea yang boleh menyedapkan lagi cerpen aku ni. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.com

###

16 Gay Erotic Stories from Arjunamu

Pantun “JANTANNYA ABANGKU”

Jantannya abangku tajuk pantunku,Dicipta khas untuk abangku,Jangan ditanya apa padaku,Sekadar nukilan perasaan aku.Abangku jantan berbadan sasa,Tinggi dan tegap bidangnya dada,Ramai orang cemburu padanya,Dikurniakan fizikal tiada tara.Berbudi bahasa tutur katanya,Senyum selalu tak pernah duka,Berlesung pipit manisnya muka,Jadi idaman jantan dan dara.Ini pantun pasal

Pantun “MENGURUT ZAKAR”

Mengurut pelir bagus sekali,Batang berminyak nampak berseri,Kerap diurut agar tak geli,Minta bantuan sepuluh jari.Urut batang perlahan-lahan,Dari pangkal sampai kepala,Kalau nak pancut mesti ditahan,Proses mengurut dah hampir Berjaya.Pelir yang tegap dan juga gagah,Kerap diurut tak mudah muntah,Kalau bertarung tak pernah kalah,Maninya pancut dek mimpi basah .Mengurut

Pantun “ZAKAR OH ZAKAR!!”

Pantun “ZAKAR OH ZAKAR!!”Batang zakar kebanggaan lelaki,Gagah perkasa tegak berdiri,Mesti dibelai setiap hari,Kalau dibiar merana diri.Zakar sempurna idaman lelaki,Hangatnya zakar tanda berahi,Timbul uratnya cantik sekali,Kepalanya kembang menarik hati.Semakin diusap semakin gersang,Semakin diurut semakin panjang,Semakin dibelai semakin tegang,Semakin dijilat semakin

Pengalaman di rumah sewa 1

Pengalaman di rumah sewa 1 : Orang BaruPengalaman ini adalah pengalaman sebenar dan bercampur aduk dengan rekaan aku. So, ini adalah nukilan pertama aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk cerita aku ini ya. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.comNamaku Zakwan. Panggil saja Wan. Aku bekerja di sebuah bandar kecil di Malaysia timur. Hatiku

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibah

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibahBeg bagasi pakaian aku capai dari landasan rel bagasi airport. Agak berat juga beg aku maklumlah kursus panjang. Beg asal aku bawa ke kursus hanyalah satu beg, tetapi apabila balik ke tempat kerja aku semula telah menjadi berganda, dua beg. Hehe! Maklumlah macam-macam yang dipesan oleh rakan serumah aku. Baju t-shirt lah, jeans lah, keychain

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibah

Pengalaman di rumah sewa 10: Musibah bukan musibahBeg bagasi pakaian aku capai dari landasan rel bagasi airport. Agak berat juga beg aku maklumlah kursus panjang. Beg asal aku bawa ke kursus hanyalah satu beg, tetapi apabila balik ke tempat kerja aku semula telah menjadi berganda, dua beg. Hehe! Maklumlah macam-macam yang dipesan oleh rakan serumah aku. Baju t-shirt lah, jeans lah, keychain

Pengalaman di rumah sewa 2

Pengalaman di rumah sewa 2 : Menonton video lucah bersamaPengalaman ini adalah pengalaman sebenar dan bercampur aduk dengan rekaan aku. So, ini adalah nukilan pertama aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk cerita aku ini ya. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.comHari ini aku balik kerja awal. Sebaik saja sampai di perkarangan rumah

Pengalaman di rumah sewa 3

Pengalaman di rumah sewa 3 : Rakan serumah melancapPengalaman ini adalah pengalaman sebenar dan bercampur aduk dengan rekaan aku. So, ini adalah nukilan pertama aku. Tak tahulah best ke tak. Harap pembaca semua dapat buat komen untuk cerita aku ini ya. Hantar ja email kepada aku okay. brother_dracula@yahoo.comSudah sebulan aku tinggal di rumah sewa aku ni. Sejak tinggal di sini, aku

Pengalaman di rumah sewa 4

Pengalaman di rumah sewa 4 : Pembalasan untuk perompakAku berjalan menuju ke bilikku setelah selesai mandi. Ku lihat azlan sedang terbaring di atas sofa ruang tamu rumah sewa kami. Azlan kelihatan nyenyak tidur, apa yang pasti azlan terlena tidur selepas melancap tadi semasa aku di bilik mandi. Dia sudah lena dibuai mimpi indah dengan hanya tuala yang menutup batang zakar azlan. Dengan sempoi

Pengalaman di rumah sewa 5 : Melancap is not a crime

Pengalaman di rumah sewa 5 : Melancap is not a crimeAku mempunyai tabiat yang pelik dan aneh pada hemat aku. Aku seorang lelaki normal yang macam lelaki lain yang suka melakukan aktiviti melayani diri pada masa lapang atau bersendirian. Apalagi melancap lah. Tetapi aku melancap sangat aktif dan amat kerap. Dalam seminggu boleh dikatakan aku akan melancap sebanyak lima hingga enam kali seminggu.

Pengalaman di rumah sewa 6: Jom cukur bulu kemaluan

Pengalaman di rumah sewa 6: Jom cukur bulu kemaluan Aku baru balik dari bandar bertemu dengan seorang rakan kenalan plu, Ady namanya. Kami minum dan makan nasi lalap sambil bersembang tentang hal masing-masing, sudah lama kami berkenalan. Hal kebiasaan kami buat ialah bertukar-tukar cd gay yang memang menjadi kegemaran aku. Bukan apa, boleh juga dibuat modal melancap nanti. Kan aku ni memang

Pengalaman di rumah sewa 7: Cabaran Berpuasa

Pak pung… pak pung… pak pung… bunyi kompang dan gendang berkumandang memecah kesunyian hening malam Ramadan yang mulia. Irama yang menggembirakan dialunkan bersama-sama oleh anak-anak muda belia. Begitulah yang berlaku setiap malam, sejak sahur Ramadan pertama di kampung tempat kami menyewa rumah sewa ini. Dipalu oleh anak-anak jati kampung untuk mengejutkan orang kampung supaya bangun sahur.

Pengalaman di rumah sewa 8: Malam tengok anak bulan

Pengalaman di rumah sewa 8: Malam tengok anak bulanTiit… tiit… tiit… bunyi handphone aku mengejutkan tumpuan aku yang sedang menyiapkan laporan yang tak pernah habis oleh majikan aku. Aku lihat nizam rakan serumahku menghubungi. Hello zam, kenapa tu? Ujarku. Nizam bertanyakan aku sama ada masih di ofis ataupun sudah bergerak balik ke rumah. Aku memberitahu nizam bahawa aku ada lewat sedikit

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauhAku telah diarahkan oleh majikanku untuk pergi berkursus selama dua minggu di ibunegeri. Jarak ibunegeri dari tempat aku bertugas selama ini lebih kurang sejam penerbangan. Huh! Kira jauh juga lah. Seperti biasalah sepanjang aku berkursus, semuanya ditanggung oleh syarikat tempat aku makan gaji. Huhu! Penginapan aku disediakan di hotel

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauhAku telah diarahkan oleh majikanku untuk pergi berkursus selama dua minggu di ibunegeri. Jarak ibunegeri dari tempat aku bertugas selama ini lebih kurang sejam penerbangan. Huh! Kira jauh juga lah. Seperti biasalah sepanjang aku berkursus, semuanya ditanggung oleh syarikat tempat aku makan gaji. Huhu! Penginapan aku disediakan di hotel

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh2

Pengalaman di rumah sewa 9: Arahan keluar berkursus jauh2Aku yang masih lagi terbaring bogel di atas katil single milik hotel ini, masih sukar melelapkan mata. Waima aku telanjang bulat, namun aku masih ada perasaan malu dan hormat kepada zafri. Selimut putih milik hotel menutupi pinggangku hingga ke bawah. Aku masih lagi berusaha menutup mataku namun aku gagal. Di sebalik selimut hangat itu,

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story